/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2007 filer ????
Fra : johnnyp
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 25-05-07 11:55

Hej
Har installeret Office 2007 / Outlook 2007 på en PC med Vista og har nu forgæves prøvet at finde filerne der vedrører Outlook ( kontaktpersoner - e-mails - kalender - opsætning - m.m. ).
Har søgt ved at skrive .pst men finder ikke noget.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-07 11:58

lav en genvej til skrivebordet - højreklik - egenskaber - find placering - så finder du alle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-07 11:58

Hvis det er en nyinstallation er der jo ikke nogen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-07 12:06

I Outlook 2007 ligger filerne hvor de plejer.
Her kan du se, hvor de ligger :
Outlook - Funktioner - Indstillinger - Konfiguration af e-mail - Datafiler.
I Stifinder/Denne Computer er filerne skjult ganske som de plejer.
Intet nyt under månen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-07 12:09

Så snart Outlook er åbnet første gang, laves outlook.pst og så snart du laver en
"Oprydning i postkasse" åbenbares archive.pst
Gambrinus

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 25-05-07 12:46

Hej Har aktiveret vis skjulte filer, men kan stadig ikke finde dem. Har på fornemmelsen at de er placeret andre steder under Vista end under XP.
Det er ikke en ny installation, har kørt ca. 1 md. og der er brugt både mail- kalender m.m..

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-07 12:54

OK
Det er ikke Vista, jeg køre, men Windows XP med Office 2007.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-05-07 13:01

Har du både fjernet flueben i
Skjul Beskyttede Operativsystemfiler og sat prik i Vis Skjulte Filer Og Mapper ?
Trykket Anvend og Anvend På Alle Mapper ?
Gambrinus
Mit sidste bud, men jeg følger med.
Det KUNNE jo være, at Vista engang kommer til virke og man kan overveje at investerer i det.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 25-05-07 13:02

Ja .. har sat prik i vis skjulte filer/mapper og andvend på alle mapper, tror nok det hedder sådan i Vista.