/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Slet besøgte hjemmesider
Fra : nicklas_bræmhøj
Vist : 933 gange
100 point
Dato : 18-05-07 15:25

Hej allesammen

Jeg har det nye internet 7.0, men jeg kan ikke finde ud af, at slette de hjemme side jeg har besøgt (oversigten).

I det gamle skulle man bare klikke på internet ikonet -> Egenskaber -> Ryd oversigten

Men sådan er det ikke her..

Nogen der ved hvordan man gør?

Accepteret svar
Fra : mbc208

Modtaget 110 point
Dato : 18-05-07 15:29

heej.. du skal tryk på: funktion -> internetindstillinger -> slet -> slet oversigt. liste over websteder du har besøgt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-05-07 15:30

Funktioner/internetindstillinger/slet/slet oversigt
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 18-05-07 15:30

undskyld jeg mener funktioner.. o.s.v

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 15:30

Det samme....

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 18-05-07 15:30

Smid IE væk og installer FireFox eller Opera (disse fås til windows). Derved opnår du en meget mere sikker surfing samt mere kontrol af baggrunden.
Bare et lille råd.

Godkendelse af svar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 18-05-07 15:31

Tak for svaret mbc208.

Det var kanon;)