/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Cpu køler/blæser fujitsu sieme
Fra : o_k
Vist : 558 gange
300 point
Dato : 12-05-07 15:57

Hej alle kandu,er Jeg har den her bærbar fujitsu siemens amilo l1310, som blæseren er gået i stykker i men kan ikke finde ud af hvilket der passer og hvor man kan købe sådan noget
nogle der ved det
Mvh O_k

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-05-07 16:03

hvor gammel er den, for der er jo 2 års reklamationsret, Måske de vil hjælpe i forretningen med det

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 12-05-07 16:21

25 Mdr.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-05-07 18:25
Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 12-05-07 19:11

du kan prøve at gå ind i din nærmeste computer forhandler kan være de har en hjemme og kan sætte den i for dig eller kan de sikkert bestile en hjem

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-05-07 09:06

Er det ikke en "blærbar", så er det ikke så nemt, at få en køler hos den "lokale"

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 13-05-07 09:26

Hehe jo blærbar... Nej det er det ikke peet49. Jeg har søgt på nette men kan ikke finde noget der ligner....hmmm det godt nok trælsssssss

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-05-07 09:30

Har du venstre side af kabinettet afmonteret, kan du se, hvilken kæler, der skal bruges, er den monteret på firkantet plasticramme, er det en socket 478 køler, er den monteres med en bøjle i begge ender, er det en socker A (462) køler.

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 13-05-07 09:40

jeg har haft den ude og den er monteret i en plastik ramme..

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-05-07 09:44
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-05-07 19:34

der er så uhyggelig mange at vælge imellem, men pas på med dit grafikkort. Det kan let komme i vejen hvis det er af de store og du så vælger en kæmpe blæser. Men ellers er det et fint link peet49 har smidt

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 14-05-07 20:12

Jo men Jeg er ikke så sikker på hvad man skal vælge..Når jeg kigger på linket og de billeder så syndes jeg, det der ud til at de kun passer på stationær eller hvad??

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-05-07 21:27

De er til en stationær PC, du kan ikke sådan bare købe til en bærbar, jeg har vist misforstået dig - sorry.

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 14-05-07 21:36

ok Jeg går ned i den lokale computer Butik så må jeg se hvad de kan komme op med...Men i skal ha Tak alle sammen....

Hmm hvad med point?????

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 300 point
Dato : 15-05-07 08:26

Selv tak - pointene er op til dig.

Godkendelse af svar
Fra : o_k

Dato : 28-06-07 05:24

Tak for svaret peet49.