/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan kan man være så ond?
Fra : Teil
Vist : 716 gange
100 point
Dato : 11-05-07 20:32

At blacke mig fra dette spørgsmål.
Min mor synes også det er ondt.
http://www.kandu.dk/spg104277.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 20:35

11 millioner til den der finder barnet i Portugal.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 20:45

Vil mistankerne vendes mod forældrene?
Tror det ikke, har de solgt barnet?
Det kunne jo ligne en sag i Australien som
ikke er opklaret.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 20:46

Så sludrer jeg med Teil her på tråden.
Idiot er han, det ved jeg.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 20:52

Citat
Det kunne jo være, at mistanken falder på forældrene???)

På et tidspunkt vil det ske, hvis ikke man kommer videre.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-05-07 20:53

Stakkels Teil. Tænk på at en sattelit er en der hænger der oppe i himmelrummet og kommer ingen vegne, mens den udsender alverdens unyttige signaler.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 20:54

Godt jeg har Canal Digital
Men den anden satellit er ikke så ond.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-05-07 20:58

Nogen sattelitter er rene støjsendere

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 21:09

Hey teil. Kom ud af skabet... Man starter da ikke bare en tråd for at chatte med sig selv. Heller ikke slev om man er blevet blacklistet i en anden. Hvad er det, du gerne vil fortælle? Jeg lytter gerne, når din nye tråd nu alligevel er her

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 21:11

Gud fri mig for psykologer der vil lytte.
Så hellere en støjsender.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 21:14

Så klarer du dig godt, hvis det er støjsendere, du satser på. Og det er jo nok den mest diplomatiske kommentar, jeg kan komme med...
Held og lykke med din selvynk.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 21:19

selvynk??
Det handler om et forsvundet barn i Portugal.
Politiet ved noget, derfor minimerer de eftersøgningen.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 21:22

Nej, det handler om, at du starter en tråd for at gøre opmærksom på, at du er blevet blacklistet fra den tråd, der har med emnet at gøre.... Sådan som jeg har forstået det. Jeg har tilbudt at lytte til dine frustrationer i den forbindelse, men som jeg forstod det, var det (mildest talt) ikke i din interesse....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 21:28

Nej det handler om et barn i Portugal.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 21:31

Hvis det er det, du mener, så sender du de forkerte signaler. Jeg forstod det sådan, at det var dig, det handlede om....

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 21:33

Citat
At blacke mig fra dette spørgsmål.
Min mor synes også det er ondt.

Hvor kommer et forsvundet barn i Portugal ind i billedet???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 21:34

Satelliter sender signaler, jeg reflekterer dem.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 21:35

Det er måske mig, men jeg læser det som "at blacke mig fra det spørgsmål, hvordan kan man finde på det... min mor synes også, at det er ondt at blacke mig"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-05-07 21:35

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 21:36

Netop en refleks fra satelliten.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 21:37

Men ok, hvis det er satelitter, du oppererer med, så melder jeg pas... Jeg skrottede min parabol, da jeg ikke kunne finde flere koder fra Canal Digital på nettet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-05-07 21:38

Nu er jeg ikke så smart og betitlet (her) så jeg nøjes med, at forstå Teil derhen at han syntes, at det er ondt at udelukke nogen fra et spørgsmål med et emne som optager og rører os alle dybt.
Blacklistning er barnligt og bruges næsten aldrig som det var tiltænkt.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 21:41

BjarneD. Jeg ved det godt. Og jeg er helt enig.. (hvilket du også kan se i min "profil") Jeg prøver bare at drille teil lidt... Jeg trænger til lidt action

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-05-07 21:44

Teil er bestemt også lovligt vildt med de underfundige for ikke at sige vanvittige kommentarer han fyrer af. Hvilket dybest set da også er helt lovligt i dette forrykte forum.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 21:48

Ahaa universaljustus vil se sort på canal digital, det kan man blive blacket for.
Vi andre betaler pænt ifølge grundloven.

Citat
Jeg skrottede min parabol, da jeg ikke kunne finde flere koder fra Canal Digital på nettet

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 21:54

Jeg indrømmer blankt. Men det er ved at være lang tid siden...... Og det eneste jeg konstaterede var, at det hele (omkring 40 kanaler) kunne samles på 3 da de tilsyneladende købte af hinanden) Så jeg har set mange "genudsendelser"......
Men ellers er det da ok. Jeg ser ikke sort ;) Det var bare det eneste, jeg vidste om satelitter. (Og nu lyver jeg igen, men ellers bliver jeg skudt)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 21:58

Det handler om et barn i portugal som en mor savner.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 22:00

Nej, det er stadig en anden tråd Og der har jeg også sagt min mening

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 22:01

Vil i ikke godt skrive på den anden tråd -
Hvordan kan man være så ond???
Som satellit startede meget seriøst.
Glem alt det pjat her.
Hjælp politiet og de hårdt ramte forældre i Portugal.
Tak for ordet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 22:02

Citat
Nej, det er stadig en anden tråd

Flere af dem bliver til en wire.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 22:05

Det er synd for satellit som ikke får respons.
Hun er en medfølende kvinde som fortjener
al respekt.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-05-07 22:09

teil. Måske skal du søge hjælp...
Jeg har ikke set noget spørgsmål i din tråd. Ikke andet end en beklagelse over, at du er blacklistet fra en anden tråd. Jeg, personligt, kan ikke forstå, at nogen blacklister nogen (det fremgår også af min "profil"), men du kan ikke starte en tråd med rent "tudefjæs" over at du er exkluderet, og så påberåbe dig moralske referanser, der har at gøre med det egentlige problem.... - en anden tråd, som du er blacklistet fra. Jeg har ikke ondt af den pige, du ikke har skrevet om, men jeg har ondt af den pige, der var skrevet om i den tråd, du var blacklistet fra.......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 22:12

Mit ønske er at deltage i den tråd
der handler om et forsvundet barn i Portugal.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 22:18

Citat
teil. Måske skal du søge hjælp...
Jeg har ikke set noget spørgsmål i din tråd

Man behøver ikke stille spørgsmål i smalltalk.

Hjælp i min have på 10.000 m2 siger
jeg ikke nej tak til.

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-07 22:27

teil: men jeg kan ikke finde hende.....

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 13-05-07 17:13

Tak for svaret justuniverse.