/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
any-dvd/clonedvd
Fra : ladies
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 11-05-07 12:59

jeg har overtaget en brugt pc af den tidligere lejer i det hus jeg er flyttet til og så ville jeg prøve at brænde dvd på den ,og tog anydvd og clonedvd ned men der kommer en bjælke der står at jeg har brugt min prøvetid-men jeg har ikke prøvet det før ,har så geninstalleredet min pc(skulle den aligevel)men de siger stadigvæk jeg har brugt min prøvetid-har skrevet til dem men ikke fået svar-ER DER NOGLE STEDER HVOR JEG KAN HENTE DE " PROGRAMMER SÅ JEG IKKE FÅR DEN BESKED ALTSÅ UDEN AT KØBE I FØRSTE OMGANG???
eller er der programmer der er LIGESÅ gode jeg kan tage ned til kopieringen??jeg har nero og shrink 3,2 men syntes at det er meget shrink ikke vil afkode måske det er en gammel version shrink 3,2 den var også på pcen da jeg købte den glæder mig til at høre fra jer
så kan jeg få de 2 programmer på en anden måde???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 13:27

Citat
har så geninstalleredet min pc

Hvad mener du med det..... Har du nyformateret.....

At du får meddelelsen skyldes at den TIDLIGERE har været på installationen....

Hvis du har lavet en NYINSTALLATION af win - ja så burde du ikke få beskeden.....

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 11-05-07 13:35

jeg har systemgendannet den så langt tilbage jeg kunne ,desværre har jeg ikke recoverycden selvom jeg gerne ville have det
edith

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 14:07

Det er ikke nok.... desværre....

Den kan genkende at der tidligere har været en trial....

Men der findes masser af gratis brænderprogrammer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 14:08

PS....

MÅSKE du kan få den til at glemme ved at rense dine registreringer grundigt, men KUN måske....

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 11-05-07 17:26
Accepteret svar
Fra : leif0149

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-07 17:42

Hej.
På nettet kan du downloade et program, der kan klare dit problem, i hvert fald med stor sandsynlighed.
Du kan naturligvis manuelt fjerne ethvert spor af de 2 programmer i registreringsbasen, men det er ret tidkrævende, da der sikkert har været installeret meget på PCen.
Hent programmet REGCLEANER Programmet er skrevet af Jouni Vuorio, er gratis og meget let at arbejde med).
Gå på menubjælken ind i VÆRKTØJER - REGISTRERIGNSOPRYDNING - KØR ALLE
Afmærk, hvad den finder (programmet laver backup, så du kan vende tilbage) og slet.
Du kan også vælge at lade programmet lede efter henvisninger til filer, der ikke længere er i brug.

Du har naturligvis været i STIFINDER og under programmer slettet, hvad der er tilbage af de to programmer, ikke?
Held og lykke. Og desuden kan DVD-decrypter og DVDshrink udføre et godt stykke arbejde med at kompilere DVDer.
VH
Leif

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 11-05-07 19:52

Tak for svaret leif0149.

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 12-05-07 16:38

Det var så lidt de ladies.
Altid rart at kunne hjælpe.
VH
Leif