/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
kan ikke se ipod i itunes.....
Fra : beckski
Vist : 822 gange
50 point
Dato : 08-05-07 22:38

Hej
iTunes registrere ikke når jeg slutter min iPod til ...
hvordan gør jeg !?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-05-07 22:54

Du skal være sikker på, at usb-dimsen er blevet genkendt... Hvis den bliver genkendt burde iTunes starte op i det øjeblik du kobler den til.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 09-05-07 08:25

genkendt ?!!?
øhhhm jeg kan se ned i iPod'en med denne computer
er den så genkendt ??

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 25 point
Dato : 09-05-07 16:55

Så er den godkendt.

Måske Itunes er beskadiget. Prøv at fjerne det og installer det igen. Eller måske bare installere ind oveni.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 10-05-07 19:45

ok!!!
jeg afinstallerede, genstartede, satte ipod til, installerede og så virkede det !!!
Når man aflæser 'kapacitet' på ipod i itunes..... hvad er så det der er mærket som 'andet' ??
du får dine point, når det har ligget lidt så folk / du kan svare

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-05-07 20:07

Øhh nu sidder jeg ikke lige ved den pc er er installeret Itunes på, men det er vel alt det du kunne finde på at gemme som ikke er film og musik. Du kan jo fx. bruge den som Usbnøgle hvis du vil

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-05-07 20:09

Eller det er det der ligger på i forvejen som skal være der for at den virker. Jeg har ingen Ipod i huset lige nu og den pc der er er Itunes installeret på er ikke hjemme lige pt.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 10-05-07 20:17

hvordan finder jeg og sletter de filer, hvis det altså ikke er formateringen der ligger som 'andet'

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-05-07 20:34

Når du vil bruger Ipod skal du jo gøre det via Itunes. Der kan du jo slette, hente ny musik og gemme hvad du har lyst til.
Er det det du mener?

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 14-05-07 16:56

Tak for svaret Fijala.