/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PDA/Smartphone med GPS
Fra : dreyer
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 04-05-07 12:04

Hej!
Jeg er træt at at have (næsten) ti forskellige enheder til kommunikation, vejvisningen, mv. Derfor påtænker jeg at anskaffe mig en enhed der kan det hele.

Vigtige ting for enheden er:
Hurtig og præcis GPS
Telefon
Lang batteri-levetid
Nem betjening

Mindre væsentligt / ikke nødvendigt:
Kamera
Medieafspiller
Fjernbetjening

Prisen må ikke overstige 4000 kr. og gerne mindre. Nogle forslag til hvilken model der giver mest for pengene?

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 04-05-07 12:09

Til Dreyer

Prøv lige at se her:

http://www.kandu.dk/spg103949.aspx

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 04-05-07 12:38

Hej!
Det vil jeg ikke, for det besvarer ikke mit spørgsmål. Ellers tak.

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 04-05-07 12:47

Så må du s.. da meget undskylde, et eller andet sted skal man da begynde

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 04-05-07 16:25

Hej
Du må heller køb en TOMTOM GO910 til en GPS. Den er med Fjernbetjening
OG
Mobil: Sony ericsson K800i med 3,2 mp kamera og lang battri tid. Gode weekend
mvh
pk2dk99