/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Højstrup odense
Fra : klanger
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 03-05-07 16:47

Er i øjeblikket ved, at opbygge en hjemmeside om vores beboer forening.

Kunne derfor godt tænke mig noget historie, billeder o.lign fra nogen der har boet eller kender området. Alt materiale fra boligerne omkring højstrupvej der blev bygget ( ca. 1946) måske tidligere???

Håber der er en eller flere der sidder inde med nogle gode "link" til denne del af Odense

Skulle det have interesse kan du se hvor "langt" jeg er nået med afsnittet historie på foreningens hjemmeside www.afd7.frac.dk

Go' dag

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 17:46

Det nærmeste lokalhistoriske arkiv er mit forslag.

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 03-05-07 18:06

Til orientering har jeg Googlet "alt" var jeg kunne finde på lokalarkiver o.lign.

Og det kunne jo være der også var privatpersoner der havde noget liggende, og som lige kigger her på Kandu!!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 18:24

Materiale på lokalhistoriske arkiver ligger ikke på nettet.
Der må man bevæge sig hen, Odense har med al sikkerhed
et arkiv, biblioteket kan sikkert også have noget i gemmerne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-05-07 14:00

PS Lokalarkiverne registrerer på Arkibas et program til formålet.
Tanken var at det skulle være muligt at søge i alle lokalarkiver fra et
sted, men så langt er man ikke kommet.

Annuller spørgsmålet
Fra : klanger

Dato : 12-05-07 20:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål