/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Glemt adgangskode
Fra : rwo
Vist : 698 gange
300 point
Dato : 21-04-07 14:54

Jeg har glemt min adgangskode til MSN.

Jeg prøver jo så at få hjælp i "glemt adgangskode" de skriver så at de vil sende en mail med nulstillingen, men mailen kommer ikke.

Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 15:02

Tjekke den "rigtige" mailkonto

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 21-04-07 15:02

Du har nok flere mail adresser???

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 21-04-07 15:08

så dum er jeg faktisk ikke...

Seriøse svar?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 15:33

Det var sandelig ment som et seriøst svar

Hvis du er 100% sikker du tjekker den rigtige konto, er det dit spamfilter der frasorterer den.....

Tjek lige den også....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-07 15:36
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-07 15:40

Du har glemt dit Windows Live ID eller adgangskoden
Hvis du får vist en fejlmeddelelse for dit Windows Live ID eller adgangskoden, kan du prøve følgende:

Kontrollere dine legitimationsoplysinger
Gå til webstedet MSN Kontotjenester, og klik derefter på Log på. Hvis du allerede er logget på med dit Windows Live ID, bliver du ikke bedt om at logge på igen.
Skriv det brugernavn og den adgangskode, du anvender til at logge på Messenger, og klik derefter på OK.
Hvis du er logget korrekt på, vises knappen Log af. Hvis du kan se en fejlmeddelelse, kan din adgangskode være forkert, eller din konto kan være udløbet.

Ændre din adgangskode
Gå til webstedet Windows Live ID.
Hvis du ikke allerede er logget på, skal du klikke på Log på og følge instruktionerne i, hvordan du logger på.
Klik på Skift ud for Adgangskode.
Følg vejledningen på skærmen.

Nulstille en glemt adgangskode
Klik på Har du glemt din adgangskode? nederst i logonvinduet i Messenger, og følg derefter vejledningen på skærmen.

Redigere de legitimationsoplysninger, der bruges til automatisk logon i Messenger
Hvis Messenger forsøger at oprette forbindelse automatisk uden at bede dig om at angive din adgangskode, kan du have gemt den forkerte adgangskode.

Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Husk adgangskoden i logonvinduet til Messenger, så boksen Adgangskode bliver tilgængelig.
Skriv din adgangskode i boksen Adgangskode, og marker herefter afkrydsningsfeltet Husk adgangskoden for at gemme den opdaterede adgangskode.
Marker afkrydsningsfeltet Automatisk logon for at aktivere automatisk logon.

dette fordi jeg lige fik at vide at mit link ikke duede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 15:41

Tror du de kender kodeordet "miritdk"

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 21-04-07 15:51

Jeg er nået igennem hele hjælpemøllen.. Og de skal sende mig en mail med nulstillingen... Hvilket de ogs¨skriver at de vil gøre.. MEN MAILEN KOMMER IKKE

Jeg har ikke brug for at finde deres hjælpefunktioner - det kan jeg sagtens selv..

Problemet er at mailen ikke kommer, og den er ikke spam eller uønsket e-mail.....

rwo

Kommentar
Fra : Acidesign

Dato : 21-04-07 15:53

Prøv at kikke på http://www.mess.be/

Der netop udgivet et Windows Live Messenger Password Recovery Tool som du kan downloade.

Det direkte link til programmet er:
http://www.dawgsdomain.org/wp-content/uploads/2007/02/wlmpasswords.zip

Hvordan du bruger programmet er beskrevet her: http://www.dawgsdomain.org/?p=76

Jeg er blevet oplyst at du skal have installeret seneste version at .NET for at det kører.

Håber det kan hjælpe dig...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 15:54

Hvis du er sikker på den ikke er frasorteret er det bare at vente.....

Den kommer - vær sikker på det....

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 21-04-07 15:56

Nå, det viser sig at den danske udgave er nede, så jeg brugte den engelske - der kom mailen med det samme....

Tak

Kommentar
Fra : refi