/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
24 - 20 pins converter
Fra : Jonassen
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 19-04-07 01:02

Jeg lige købt mig en PSU.

Nu har jeg så opdaget at den er udstyret med 24 pins og mit bundkort kun med 20 pins.

Nu har jeg så ledt rundt på nettet og kan snildt finde en 20-24 pins converter - men jeg kan simpelthen ikke finde et 24-20 pins converter.

Er der en venlig sjæl der ved hvor den sådan kan købes?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-07 02:49

Hvis det er en ny psu du har købt, så skulle de 4 yderste pins kunne skilles fra de øvrige 20.

Du kan finde dem her til begge veje http://www.shg.dk/produkter/list2.asp?katid=c4756 og de fleste der handler med hardware har dem. Jeg har selv købt en hos datatelpartner.dk

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Jonassen

Dato : 19-04-07 02:57

Det var sørme hurtigt.

Jeg har ledt og ledt, men har åbenbart stirret mig blind på det.

Tusind tak for den hurtige hjælp.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-04-07 03:09

De fleste nye psu'er er udstyret med 20 + 4 pins som er samlet, men kan skilles ad - vær lige sikker på at du ikke kan det, inden du køber converteren.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 19-04-07 05:00

Det var det første jeg checkede efter at have set det beskrevet på nettet, men desværre.

Har allerede bestilt et stik, så er det bare at vente på PD.