/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hukommelseskort
Fra : strits
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 12-04-07 12:10

Hej
Jeg har lige været nede og købe et 4 GB hukommelseskort. Jeg plejer at bruge op til 2 GB i min PDA.
Jeg har nu prøvet at formatere kortet på min PC med en kortlæser, men maskinen vil ikke kendes ved det. Har også prøvet det i min PDA. Den kan heller ikke se det.
Hvad skal jeg gøre?????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-04-07 12:23

Under støtter begge apperater PDA/kort læser, så store kort,tjek hos producenterne,det er ikke alle produkter
der under støtter så store kort.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 12-04-07 14:24

Kig i din manual hvor mage GB huk. kort den understøtter.

Understøtter den ikke 4Gb så byt den.
Understøtter den 4Gb så byt den, for kortet er defekt.

Kommentar
Fra : strits

Dato : 12-04-07 16:21

Hej
Min PC skulle jo kunne formatere kortet. Der er vel ikke begræsning der???

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-04-07 19:58

Hvilket format har du formateret det i ?????
NTFS eller FAT32 ????

Hvis du har formateret det i NTFS, så kan det sagtens være problemet !!!

Kommentar
Fra : strits

Dato : 12-04-07 20:24

Jeg har slet ikke kunneformatere det. Min PC vil ikke kendes ved kortet, når det sidder i kortlæseren.
Når det siddter i min PDA, som så er tilsluttet min PC, kan jeg slet ikke se, at der er noget kort.
Så verken på den ene eller anden måde kan det lykkedes.

Min PDA er en IPAQ2410.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 12-04-07 21:41

Byt det, det virker ikke....

Annuller spørgsmålet
Fra : strits

Dato : 13-04-07 17:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål