/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
KAN IKKE FJERNE HP PROGRAM
Fra : dhmoelsted
Vist : 2044 gange
500 point
Dato : 07-04-07 12:32

så er den gal igen jeg har på tilføj fjern et HP program der hedder HP solution center and imaging support tools 6.0 der er markeret skift fjern men det vil det bare ikke er der en lem ???
god påske

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-04-07 12:34

Indstaller det igen, og slet det derefter på normal vis.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-04-07 12:38

Hvis ikke det lykkes så prøv at downloade dette program, det kan klare det meste...

http://www.ccleaner.com/

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 07-04-07 12:41

det er rester af en driver til et hp camara lod sig ikke fjerne med de øvrige har prøvet at ligge ind og fjerne denne flig bliver der det skal siges jeg ikke hae camadriver på længere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-07 12:53

Der er måske en opdaterings funktion eller andet som kører, prøv at højre klikke et tomt sted på den blå bjælke nederst, vælg Jobliste fanebladet Processer, afslut alt hvor der står noget med HP ved, prøv så at afinstalere fra Tilføj/fjern programmer

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 07-04-07 16:22

den vil ikke fjernes, er så osse ligemeget kørte så en malvare i sikret tilstand med det resultat at der lagde sig 256 filer på hele skrivebordet , dem har jeg så puttet i en mappe men hvor f... skal de være og hvor kommer de fra nu kører det

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-04-07 16:29

Jeg ville gøre det, at jeg startede op i fejlsikret tilstand; og så derfra fjerne programmet.
Sådanne programmer har det med at være startet op, og overvåger i baggrunden, for en eventuelt udskrivning.

Du kan også prøve at fjerne det i opstartslisten, så det ikke aktiveres ved genstart!