/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Smølfe pladerne-Johnny Reimar
Fra : jacobvarberg
Vist : 4385 gange
100 point
Dato : 05-04-07 20:41

Er der nogen der ved om de gamle smølfe sange, dem hvor Johnny Reimar er med, er blevet lavet så man kan købe dem på cd, eller ligger de kun på lp og bånd.
- Er der nogen der har dem lagt på deres pc. eller lignende.
- Nogen der ved hvor man kan få fat i disse gamle sange.

Jeg vil så gerne spille dem for min søn, så kan kan glæde sig over dem, lige så meget som jeg selv har gjort som barn.

Mange venlige hilsner

Jacob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 20:48

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=search søg på johnny reimar og smølfer hvis linket ikke går igennem

Kommentar
Fra : jacobvarberg

Dato : 05-04-07 21:07

Det er desværer ikke de sange som der er på de cder, det er ikke de gamle med Johnny Reimar. Det har på cdskiven kun de "nye"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-07 23:59

Prøv at kontakt: http://www.rillen.dk/

http://www.rillen.dk/index.asp?headGroupID=2&ProductNr=39270

Hvad de ikke har skaffes inden for en acceptabel tidsramme.

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-07 06:12

Alle LP pladerne med smølfer er tilbage fra 1978-1981 og de hedder: Johnny Reimar i Smølfeland,
Smølfeparty, Smølfiade, Trafiksmølfen, JUL i Smølfeland.

Når jeg får min pladespiller tilsluttet min USB port og får den til at virke kan jeg komme til at sende dem som mp3 filer, eller også ser jeg om jeg har nok af de specille audio CD liggende og brænder dem på min CD af- og indspiller.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 06-04-07 09:58

Jeg glemte at skrive at jeg også har den originale LP fra Holland som udkom i 1978 og hedder Vader Abraham im Land der Schlümpfe.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : dior

Dato : 06-04-07 19:07

En lille chance her:
www.accord.dk
Hvis de ikke findes på siden,kan du ringe og forhøre dig nærmere.De kan evt. skaffe dem
Hej fra dior,og god påske.

Godkendelse af svar
Fra : jacobvarberg

Dato : 08-04-07 16:20

Tak for svaret hawaii7.

Det kan jo ikke værer bedrere

Kommentar
Fra : chapperdk

Dato : 22-09-08 08:11

Hej hawaii7.

Min kæreste kunne godt tænke sig at genhøre johnny reimer og smøferne.
Så jeg kunne godt tænke mig dem enten på mp3 eller cd...

Kommentar
Fra : arti

Dato : 23-10-08 22:02

Ved godt det er lidt længe siden linket blev oprettet - men er der stadig nogen som er "leveringsdygtige" skal nok betale