/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Grundlæggende Hi-Fi
Fra : Jonn87
Vist : 537 gange
500 point
Dato : 04-04-07 23:36

Hej med jer,
Det irritere mig grusomt at jeg ikke har en stand forskid på Hi-fi til bilen, f.eks. hvordan man finder ud af om en forstærker er god, for hører at den typpiske watt betegnelse på forstærkeren ikke har så stor indflydelse og der er mange andre Specifikationer som spiller ind.

Hvilke mærker er gode/dårlige/billige indefor Hi-Fi

Hvad er godt indefor højtalere/basbokse såsom f.eks. dobbelt spolet subwoofer, hva' faen er det?

Delefilter før diskater osv.??

Opsætninger af hifi i bilen...

Håber på en masse viden osv. er åben for alt godt fra hjertet
Evt. hjemmeside med viden om alt den slags??

Mvh Jonn

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 05-04-07 00:55
Kommentar
Fra : thulin

Dato : 05-04-07 08:37

Send en E-mail til robert@jumpstar.dk. Robert ved alt om HI FI.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 05-04-07 12:42

kettedk>>
Der står ikke meget Hi-Fi til bilen på hifi klubbens hjemmeside, kun til hjemmet..

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 05-04-07 14:10

Opret dig på www.bilgalleri.dk

Der kan du få al den hjælp og erfaringe drengene har derinde. super sted til dette emne.

Kommentar
Fra : StillNoGood

Dato : 04-07-07 21:42

http://www.autohifi.dk/
http://hifisalg.computersalg.dk/gruppe.html?gruppe=901&sort=
http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232

et par sider der sælger auto hifi, der er jo rigtig meget a den slags, og mange/delte meninger om hvad der er det bedste, og det ringeste kontra prisen.

Selv kører jeg med og køber som regel altid Boxter, da jeg sys de spiller Kanon, både deres 4,5" 6,5" og 6/9 højtalerne samt Sub. A Forstærkere Bruger jeg DHD, Eathquake, men dem er der oss mange gode a i andre mærker, og ja, du har ret, det er ikke altid der betyder så meget hvad der står på forstærkeren (watt) og det passer som regel aldrig alligevel, da der er forskellige måder og udregne watt på..
Det kommer meget an på hvor meget du vil bruge (spendere) på dit anlæg. . Jeg er lidt nærig (Fattig) og kan derfor ikk bruge 40.000 på anlæg, selv om det kunne jeg godt finde på...
mit koster ca 10.000.. og det lyder fedt nok sys jeg selv... (fanme højt).....

Hvis det kun er info du søger kan du oss prøve http://www.bilstereoforum.dk/ .....
skriv igen hvis du bestemmer dig for og prøve med noget lyd i bilen...