/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TOMTOM software, hvilken?
Fra : Zoooidberg
Vist : 578 gange
18 point
Dato : 04-04-07 00:42

Hej.
Jeg skal også bruge GPS software til min PDA, men hvad skal jeg vælge.
Har fundet et sted hvor jeg kan købe TOMTOM 6 til 299,-. Det er vidst bare på et 2gb SD kort. Er det billigt? For gammelt kort?
Vh Andreas

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-04-07 07:34

Det lyder afsindigt biligt.
Men hvis det "bare" ligger på kortet, hvad så med installationsfiler?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-04-07 07:37
Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 04-04-07 09:42

Ja det ved jeg heller ikke. Kan godt være at det kun er kortene og så selve programmet ikke er med...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-04-07 09:44

Lyder sådan

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 04-04-07 11:12

Hej Andreas.

Det er ikke alle PDA'er der kan køre tomtom 6, vær opmærksom på det, tjek for en sikkerheds skyld der hvor du evt. køber software.

Du tror ikke det er en opgradering fra tomtom 5.

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 04-04-07 13:50

Hej Prosat.
Jeg ved det ikke. Det er en annonce fra qxl, se den her:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=504194126
Der står jo ikke rigtig noget

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 04-04-07 15:14

Jeg vil ikke købe, da du ikke kan få pengene tilbage hvis den ikke virker. Læg mærke til at ingen andre har budt på det, selvom der er 10 styk til salg.

Så hold fingrene væk, og køb det hos en rigtig leverandør.

Her kan du få mange gode råd om TomTom.

http://www.tomtom-user.dk/

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 04-04-07 15:28

Okay tak. Det er bare billigt :) Jeg kunne evt. bede ham om at installere det på min PDA hehe. Men du har nok ret

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 04-04-07 15:39

Ja, det er billigt. Og vi alle ved at når noget er så billigt, er der gerne problemer med tingene. Men prøv at spørge om han vil installere det for dig. Det kunne da være sjovt at høre om han evt. vil trække følehornene til sig. Frækhed betaler sig engang imellem. Lad mig lige få en kommentar fra dig hvad han evt. svarer.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 18 point
Dato : 04-04-07 15:45

Er heller ike overbevist om at du kan få en tysk version til at tale dansk

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 04-04-07 15:55

Jeg har lige spurgt for dig, bare for at være nysgerrig.

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 04-04-07 16:23

Hehe okay. Så ser vi hvad han svarer. Hvis det ser ud til at være i orden, så byder jeg og kører ud til ham og får ham til at installere det (og få tyskeren til at lære dansk)

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 05-04-07 14:36

Hej Andreas.

Hvilke PDA har du, tomtom 6 kan ikke køre på en hp 2210.

prosat

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 05-04-07 14:37

Ups.

Jeg tror nu godt at sproget kan ændres.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-04-07 14:46

Det er vel ikke dette program en eller anden smart pamfilius prøver at sælge>
http://www.pcworld.dk/art/8576?fpindex&fppos=5&a=block&i=113

NNAAAAAA

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 05-04-07 16:04

Hej. Jeg har en Acer N35 :)

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 06-04-07 11:40

Han har åbentbart ikke travl med at svare på mit spørgsmål. Så drop ham.

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 07-04-07 13:15

Jeg har også spurgt, som han heller ikke har svaret på.
Men jeg tror nu jeg vil prøve at finde en anden og nyere PDA. Den skal have trådløst netkort og GPS antenne. Nogen der kender en model der ville passe?
Beklager jeg ændrer tråden :)

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 07-04-07 20:57

Ja, så kom der ellers svar på QXL siden :)
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=504194126

Godkendelse af svar
Fra : Zoooidberg

Dato : 17-04-07 14:34

Tak for svaret Kortoververden.