/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Svarhilsener.
Fra : dior
Vist : 649 gange
10 point
Dato : 03-04-07 22:25

Øv hvor er det bare surt når man har fået en privat besked på KANDU,og gerne vil svare tilbage..For kun at finde ud af at det ikke kan lade sig gøre!Så har vedkommende slået funktionen fra..Og man har ingen mulighed for at skrive tilbage..Jeg syntes det er lidt trist,især når man syntes at kommunikationen har været der...Men måske mig der har misforstået noget?Men måske er der nogle der slår funktionen fra af og til?Jamen det er da ok,men så kan man jo heller ikke forvente at få svar..
Dette er egentlig ikke et spørgsmål,og kræver heller ikke et svar.men undrer mig lidt alligevel....Derfor de "fedtede" point..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-07 22:28

Jeg tror ikke du er den eneste, der ikke kan svare på private beskeder, det er noget jeg har læst.

Men prøver lige at sende en til dig, så må vi jo se om du kan svare

Kommentar
Fra : dior

Dato : 03-04-07 22:39

Citat
Jeg tror ikke du er den eneste, der ikke kan svare på private beskeder, det er noget jeg har læst.

Men prøver lige at sende en til dig, så må vi jo se om du kan svare
Der er nok nogle der i perioder vælger at slå funktionen fra.Bare en skam syntes jeg...Det er ok at blokere en person man ikke syntes om,men hvis man skriver privat er det da skide ærgeligt at man ikke kan svare tilbage..Øv altså

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-07 22:45

Hvis personen har blokeret i private indlæg, så kan du slet ikke skrive noget til den pågældende.
Men jeg tror, der er fejl på kandu.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 03-04-07 22:48

Normalt ingen problemer med at sende privat...Men nogle vælger åbenbart at slå funktionen fra så man ikke kan skrve tilbage...Så er det jo bare lidt kedeligt at bruge tid på at skrive,og vedkommende ikke får beskeden......Jeg modtager altid beskeder,og med glæde!Både negative og positive beskeder..Jeg forstår ikke rigtig dem der slår funktionen fra??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-07 22:53

Hvis en bruger har slået funktionen fra, kan du ikke skrive til pågældende.

Er du sikker på at det ikke er "send knappen" der er noget galt med. Den knap har kandu haft et problem med i lang tid.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-07 22:56

Det kan også være at brugeren har afsluttet "debatten" så kan du heller ikke svare, men må skrive et "nyt" privat indlæg.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-04-07 23:00

Jeg ved ikke om det er en form for konfliktsky adfærd.???
Det er også lidt kedeligt at skrive til andre som blot har valgt at lægge et eller andet grafisk i sin profil, istedet for et billed af personen.
Selv om man ikke er noget der er himmelråbende tilfælde, så giver det et eller andet, når andre kan se kamelen!
Så bare på med profilbilled, vi bliver jo alle mindre og mindre atraktive med alderen, og hvis man selv kan leve med det udseende, så kan andre vel også!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-07 23:03

severino

Det har jo ikke noget med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-04-07 23:16

Arrrr! - Bare lidt har det da, hvis du staver dig gennem alle bogstaverne!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-07 23:19

Jeg har stavet mig igennem, det har stadig intet med spørgsmålet at gøre.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 10 point
Dato : 04-04-07 00:04

Og spørgsmålet er så:

Eksempel:
"ABC" har blokeret for privat besked.
Nu sender "ABC" en privat besked til "xxx"
Kan "xxx" svare på den private besked.

Jeg ved godt at hvis jeg afslutter debatten med første private besked, så får jeg intet retur.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-04-07 00:30

Jeg har nu ingen problemer med at svare dem der skriver privat til mig, men jeg har dog også problemer med svarknappen: Send. Nogle gange virker den ikke, kun hvis jeg opdaterer browseren, og så sender hurtigt derefter.
Men jeg tror det er den skide Internet explorer v. 7, den opfører sig mærkeligt, og reagerer ikke nogle gange, eller er det kun min?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-04-07 04:31

Det her har heller ikke noget med spørgsmålet at gøre, blot en konstantering: Send knappen driller også i Firefox

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 04-04-07 08:30

Hej
Den anden dag skulle jeg netop svare på en pm, MEN fik samme svar du fik.
Men brugeren havde ikke slået pm fra. Og sener på dagen virkede skidtet. Jeg tror generelt kandu har lidt småproblemer i øjeblikket. Bare tænk på SEND knappen der strejker hveranden gang. Så når du oplever noget mærkeligt herinde så prøv igen senere, det kunne være en fejl. Eller prøv at "refreshe" måske det var nok.
KH Mette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-07 09:13

Citat
Hvis personen har blokeret i private indlæg, så kan du slet ikke skrive noget til den pågældende.
Men jeg tror, der er fejl på kandu.
Hvis personen har blokeret i private indlæg !!!!!

Nej så kan man ikke skrive til vedkommende

men der har vist været lidt problem ind i mellem - min erfaring har været at jeg godt kunne skrive til en der ikkehar blokeret i private indlæg - til gengæld kunne vedkommende ikke svare tilbage over en tid - men kom da pludselig igennem. Jeg blokerer ind i mellem - men kontakter jeg nogen er der med garanti ikke blokeret - det sørger jeg for i forvejen.

Kandu problem ?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 09:15

dior -> Jeg har nu tilføjet dig til min efterhånden kilometer lange liste over brugere, som jeg tillader sender mig private beskedder. HIT med 'fedtepåointene'
Jeg tillader som 'default' ikke private beskeder, men tilføjer efterhånden brugere som enten beder derom eller som jeg, mere eller mindre, stoler på; ikke tæppebomber mig med ligegyldigheder.

severino -> Hvis man klikker på min profil? SÅ ...vil man se en usædvanlig flot fyr

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-04-07 15:04

Dior - du har nu opnået det højeste her i livet...............du er tilføjet som "FAVORIT" i Molokyles den lille grønne bog.
Du bør straks hæve point og give dem til molo.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-07 23:24

e.c -> Korrekt observeret...

påængår til molokylen er meget velanset ..hér på boardet !!!

</SELVSIKKER NØRD>

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-04-07 18:35

Citat
Det kan også være at brugeren har afsluttet "debatten" så kan du heller ikke svare, men må skrive et "nyt" privat indlæg.
Det er netop dét nogle gør herinde.Man skriver,og debatten bliver afsluttet.Jeg har så prøvet at skrive et nyt privat indlæg,og så kan jeg ikke sende det til vedkommende,fordi personen har slået funktionen fra.Altså sådan,at ingen kan skrive..Jeg syntes det er en skam når vedkommende har stillet nogle spørgsmål(Privat)og så jeg ikke kan svare...Fordi funktionen er slået fra.Men der er ikke noget at gøre ved det

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-04-07 18:41

Citat
Jeg ved ikke om det er en form for konfliktsky adfærd.???
Det er også lidt kedeligt at skrive til andre som blot har valgt at lægge et eller andet grafisk i sin profil, istedet for et billed af personen.
Selv om man ikke er noget der er himmelråbende tilfælde, så giver det et eller andet, når andre kan se kamelen!
Så bare på med profilbilled, vi bliver jo alle mindre og mindre atraktive med alderen, og hvis man selv kan leve med det udseende, så kan andre vel også!
Det er det måske nokDu kan have ret i at det er lidt kedeligt at "man" ligger grafik på sin profil,i stedet for et rigtigt foto.(Det vil jeg selv lave om på)Jeg kan også bedst lide at se et rigtigt foto,da jeg syntes det er rarest at kunne sætte ansigt på den person man skriver sammen med.Jeg kan godt leve med mit udseende,selv om man jo ikke er hvad man har været

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-04-07 18:45

Citat
Og spørgsmålet er så:

Eksempel:
"ABC" har blokeret for privat besked.
Nu sender "ABC" en privat besked til "xxx"
Kan "xxx" svare på den private besked.

Jeg ved godt at hvis jeg afslutter debatten med første private besked, så får jeg intet retur.
Nix,så kan "xxx" netop ikke svare på beskeden,og det er det der er så ærgerligt..Måske om lang tid hvis personen lige pludselig ophæver blokeringen,kan man svare tilbage.Men jeg har på fornemmelsen at nogle skifter med at blokere/slå funktionen til/fra..

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-04-07 18:48

Citat
Jeg har nu ingen problemer med at svare dem der skriver privat til mig, men jeg har dog også problemer med svarknappen: Send. Nogle gange virker den ikke, kun hvis jeg opdaterer browseren, og så sender hurtigt derefter.
Men jeg tror det er den skide Internet explorer v. 7, den opfører sig mærkeligt, og reagerer ikke nogle gange, eller er det kun min?
Svarknappen har jeg nu ingen problemer med
(Send)Jeg har også IE7,og har ingen problemer.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-04-07 18:50

Citat
Hej
Den anden dag skulle jeg netop svare på en pm, MEN fik samme svar du fik.
Men brugeren havde ikke slået pm fra. Og sener på dagen virkede skidtet. Jeg tror generelt kandu har lidt småproblemer i øjeblikket. Bare tænk på SEND knappen der strejker hveranden gang. Så når du oplever noget mærkeligt herinde så prøv igen senere, det kunne være en fejl. Eller prøv at "refreshe" måske det var nok.
Her var problemet,at personen havde slået PM fra,så derfor kunne jeg ikke svare tilbage...Så det var ikke KANDU'S fejl

Kommentar
Fra : dior

Dato : 11-04-07 18:54

Citat
dior -> Jeg har nu tilføjet dig til min efterhånden kilometer lange liste over brugere, som jeg tillader sender mig private beskedder. HIT med 'fedtepåointene'
Jeg tillader som 'default' ikke private beskeder, men tilføjer efterhånden brugere som enten beder derom eller som jeg, mere eller mindre, stoler på; ikke tæppebomber mig med ligegyldigheder.

severino -> Hvis man klikker på min profil? SÅ ...vil man se en usædvanlig flot fyr

</MOLOKYLE>
Tak skal du have,jeg er meget beæretSå det kan da godt være jeg en dag sender dig en PM.Selv om man har accepteret et svar,kan det være meget rart lige at kunne skrive til vedkommende,hvis noget alligevel driller,eller som man ikke helt har forstået

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 11-04-07 18:56

Tak for svaret e.c.Helt korrektDu forstod med det samme hvad jeg mente

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-07 19:01

Takker og bukker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-07 19:39

dior

Jeg ved ikke om du læser dette, men flere brugere holdt op med at bruge "private indlæg" da det viste sig at "andre" kunne læse det der blev skrevet.

Det er vist en af grundene til at bl.a. e.c ikke kan kontaktes i private indlæg.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-07 19:43

Ans - jeg har da åbnet igen...............og spørgsmål/forslag bliver gengivet her på siderne - når det ikke absolut er privat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-07 19:51

Det ser jeg så, at du har, men troede du lukkede p.g.a. at andre kunne snage i private indlæg.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-07 19:55

Der er næsten ikke nogen private beskeder. Og eller rettes det over til den gamle skype/min mail ell. lign.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-07 19:59

Skype, der kan man jo ikke blive godkendt p.g.a. børnebørnene

Men jeg bruger nu heller ikke Skype så meget, så det gør ikke noget.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-07 20:03

De har sms og gider ikke chatte.
Jeg har også et par bærbare de kan bruge.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-07 20:51

dior -> ??? -> Ka' sgu næsten smide lige så mange kommentarer i rap ...som undertegnede

"Anden" dior ( = Rap rap rap rap rap pap rap.... )

Jeg som ellers gik og troede, at jeg var det største sludrechartol hér på boardet

</MOLOSNAKKER>