/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
piratkopiering af tv-kort
Fra : JannickSkytte
Vist : 827 gange
20 point
Dato : 02-04-07 23:04

Hej ,
Jeg har gået og tænk over en ting .
Hvordan laver men enlig sådan en piratkopiering af tv-kort ?
Hvad skal man have at grej og vilken hjemmesider ''downloader'' man disse kanaler fra ?
Og hvem sægler sådan noget grej ?

Mvh Jannick

Ved godt at det er ulovlig at lave disse kort .
Men man har vel altid lov til at spørge

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 23:20

Dem jeg har hørt om - har opgivet at lave disse kort..............man kan vist ikke mere.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 02-04-07 23:46

Hejsa.

Hvis du tænker på pirat-kort, så har de nogle filer her. Jeg ved ikke om de virker. http://vkeys.hopto.org/

Herudover, skal du ha en "brænder" til kortet. Før i tiden kunne man købe det hos http://www.keycard.dk , men de ser ud til at ha' lukket.

Og så skal du ha' et program som FunProm eller lignende.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-04-07 08:11

Videocrypt (viasat) kan ikke kodes på kort, det kan kun lade sig gøre med conax (canal digital osv.)
Disse skifter koder 2 til 3 gange om ugen, så det er ret irriterende.
Der er et par sider i tyskland, der stadig leverer koder, men der skal man være medlem. Google er din bedste ven, når du søger på det.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-04-07 08:12

Du må være opmærksom på, at du kun må bruge dem til eksperimental brug.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 03-04-07 09:20

Du kan købe min 'brænder' utrolig billig. For det med at 'brænde' kort er en saga blot ( desværre)
Smid en pm hvis du vil 'købe' den.

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 03-04-07 13:16

okay hvad vil du have for den og vilken en er det

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 03-04-07 18:50

Jeg kigger lige efter den, den er til at brænde funcard via FunProm.