/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Joost Invitation
Fra : supertorsdag
Vist : 821 gange
500 point
Dato : 02-04-07 21:39

Hej
Har du en Joost invitation i overskud, modtager jeg den gerne.. Jeg sender gerne en Email
adresse , hvor den kan sendes til.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-04-07 21:46

Du kan jo prøve at stille dig i køen på:

https://www.joost.com/download/

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 02-04-07 22:40

Hehe.. det ser sgu da spændene ud...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 22:55

Ja men det ender med at blive skide dyrt. Tænk jer om. Der er ikke noget i denne verden der er gratis, bortset fra lommeuld og nullermænd. Denne side vil i sidste ende OGSÅ komme til at koste jer mange penge. Så lad være med at tro på disse tåbelige drømme om at I kan få en masse for INGENTING. Det kan I ikke. Find istedet en god forhandler og betal hvad det koster.

Hilsen AJ

P.S.: supertorsdag ->

Hvorfor tror du at de laver det der trick med Invitation????

Det er squ da kun for at gøre DIG og andre ENDNU mere interesseret. Det er altså et forretningstrick. Men DU tror selvf. at du er SKIDE heldig hvis du får en invitation!!!!

Gå er du ej! Du er bare som 1000'vis andre hoppet direkte i ders fælde.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 02-04-07 22:58

Samme trick de brugt til gmail. Det koster dog gratis

Mit kabeltv koster også penge.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 23:15

copycat - Ja m.h.t. Gmail. men hvor længe? Og tjener de ikke på andet og mere? Hvis Gmail som ER Microsoft pludseligt vinder over vore Danske email-udbydere, er det jo pludseligt Microsoft der sætter prisniveauet. Og hvor dyrt bliver det så?? Lad os beholde vores email og den prismæssige konkurrence der ligger i det. Som sagt er jeg bange for at gratis-ting viser sig alligevel IKKE at være gratis. Det er bare min erfaring. Jeg er 51 år gammel og har arbejder med EDB i > 30 år..

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 02-04-07 23:26

Nogen der snakker om gratis??

Hvis du ikke har et svar. Så bland dig dog uden om. vi lever sgu da i 2007 hvor TV via nettet er en mulighed på samme måde som det er via din fælles antenne, kabel TV. eller hva du nu har.

Utroligt!!
Skulle tro du ikke er kommet vidre end NC. (NC det vi kørte i DOS før vindows kom)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 23:40

Gratis - Ja det gør spørgeren da. EN INVITATION koster da ikke noget. Og hvem fanden har snakket om NC andre end dig?

copycatDK - Du har HELLER ikke et svar. Så bland dig selv uden Om.
Her er ALT hvad du har sagt/skrevet i denne tråd indtil nu: Hvor er DIT svar???

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hehe.. det ser sgu da spændene ud...

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Samme trick de brugt til gmail. Det koster dog gratis

Mit kabeltv koster også penge.

Citat
Nogen der snakker om gratis??

Hvis du ikke har et svar. Så bland dig dog uden om. vi lever sgu da i 2007 hvor TV via nettet er en mulighed på samme måde som det er via din fælles antenne, kabel TV. eller hva du nu har.

Utroligt!!
Skulle tro du ikke er kommet vidre end NC. (NC det vi kørte i DOS før vindows kom)

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-04-07 00:16

Ja ok du har ret. jeg følger bare med i tråden

Men dit udbrud har da slet ingen ting med spørgsmålet at gøre.
Han vil ha en invite.

Har sgu da ikke spurgt om det var gratis.

Og til Supertorsdag.

Bedste svar herfra er at tilmelde dig og vent på det bliver din tur. Ifølge flere forum er der folk der har ventet over 2 måneder.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-04-07 00:21

Og mit bud er: Glem det. Vent til du får et andet tilbud der måske ovenikøbet er bedre og billigere.

Nej jeg er ikke i stand til at give dig en invitation, men jeg tror også at du er bedst tjent uden en sådan.

Hilsen Arne, der logger ud af tråden nu.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-04-07 07:54

Tør jeg vove mig ud i en lidt aggressiv tråd...?

Proceduren i linket ligner lidt opstarten til noget MLM. Eller er det bare mig? Men på trods af at MLM er gratis, så bruges det jo af mange. Og ikke alle er tilfredse...

Men hvis du søger på Joost i søgefeltet her på kandu.dk, så popper der flere op, som i hvert fald er en eller anden form for kontaktmulighed. Find tipsene og skriv direkte de folk, som tidligere har tilbudt billetter m.v. Det er nok din bedste hurtige chance!

Kommentar
Fra : serpyc

Dato : 03-04-07 16:40

Har måske en invitation til dig.

Accepteret svar
Fra : serpyc

Modtaget 500 point
Dato : 10-04-07 14:22

Hilsen fra Chris,

Joost ønsker at få oplyst både fornavn og efternavn.
De har lige opdateret deres software forleden dag.
Så jeg ved ikke om invitationerne virker helt som ønsket, men prøver så snart jeg hører fra dig.

Hilsen
Chris

Godkendelse af svar
Fra : supertorsdag

Dato : 12-04-07 00:21

håber at det lykkedes med transfer ?