/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
navigation til Zafira
Fra : taby
Vist : 704 gange
300 point
Dato : 02-04-07 21:39

Hej.

Håber der er nogle opelkyndige personer herinde

Jeg har en Zafira fra '07 men har fortrudt jeg ikke fik den med original navigation. Er der nogen der ved om man umiddelbart bare kan købe en opel navigationsradio (f.eks Navi 90 DVD) samt en original farveskærm samt en ny ramme omkring farveskærmen da den er større end den skærm der sidder der nu, og så bare skifte det hele. Passer stikkene og er den klargjort til navigation.

Jeg kender en der lige har gjort noget lignende med en ny passat

Mvh. Tom Brix

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 02-04-07 22:24

Er du villig til at gi min 10000kr for original navigation??

Kontakt din lokale Opel forhandler. Et gæt vil være min. 10000kr + evt montering.

Har set brugte til VW går for 7000kr.

Kan sådan noget her ikke bruges: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=80137&ipc=252756

(Ja det er min citron)

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 02-04-07 22:26

Altså ikke bilen men navigationen.. 2600kr 0g 20min arbejde så var den klaret med TMC og det hele.

Kommentar
Fra : taby

Dato : 03-04-07 17:07

Hej Copycat

Jeg har forhørt mig ved opel. Det koste 27.000,00 at få eftermonteret. Man kan finde farveskærmen til indbygning samt Naviradioen i tyskland for ca 1500 euro ( 11.000 kr.). Spørgsmålet er så bare om man tør at satse på at det er "plug and play"?

Jeg har en garmin 350 og den fungerer fint, jeg ville bare gerne have det indbygget helt korrekt

Mvh. Tom Brix