/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gajol - I Lommen på Dig.
Fra : JRC
Vist : 1059 gange
30 point
Dato : 30-03-07 00:35

Hejsa....nogle som kan sige mig hvor jeg kan få fat i denne gajol film?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-03-07 00:47
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-07 10:19
Kommentar
Fra : JRC

Dato : 30-03-07 10:39

Har kigget der 3773 men ved ikke hvor eller hvordn jeg downloader den...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-07 10:57

...øhhh her starter den da bare. Men det kræver vist et login at hente derfra.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-07 10:59

Det har jeg ikke forsøgt, og ved heller ikke hvordan du downloader den.

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 30-03-07 11:26

OKay det hjælpe mig desværre ikke meget

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 30-03-07 11:40

Og nej man kan ikke downloade dem ned på computeren fra den side

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-07 11:56

Det skulle kunne lade sig gøre at downloade fra youtube med dette program, det 2. nederste, jeg har ikke selv afprøvet det, men andre kanduer har

http://www.zealotsoft.net/

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 30-03-07 11:58

Det bliver jeg nød til at få en forklaring på er slet ikke god til sådan noget.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-07 12:05

JRC, jeg kan desværre ikke hjælpe dig, for jeg kan ikke huske hvilken kandu bruger der anbefalede det, jeg snuppede bare linket i tilfælde af at jeg selv ville hente fra youtube e.lign.. Måske du kan oprette en tråd og spørge hvordan programmet bruges, men vendt lidt, måske der kommer hjælp her... eller forhøj med f.eks 10 point, så kommer dette spørgsmål på "forsiden" igen, så alle ser det

God week-end til dig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-07 13:16

Snakker vi nu om at downloade film fra YouTube så prøv at læse mine indlæg i spørgsmålet her: http://www.kandu.dk/Spg101590.aspx det sidste indlæg fra mig er om Kandu tippet, du kan gå direkte til download siden her: http://vixy.net/ der er vejledning (på engelsk) på siden, de første forslag jeg kom med i spørgsmålet, er dem jeg selv bruger, jeg har dog forsøgt med vixy net, og ved at det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : xJullebabz

Dato : 08-04-07 14:32

søg på google ?

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 08-04-07 14:36

Nå Ja det virker også...Har jeg prøvet

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 08-04-07 14:37

Har sådan fundet den og downloadet men den kan ikke afspilles fordi det er en fil som kræver en bestemt medie player

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-07 18:41

Nu er det at du skal ind og læse mine kommentarer i spørgsmålet jeg linker til, læs om Super det er et program som kan omdanne din flash fil, til et format du kan afspille: http://www.erightsoft.com/SUPER.html vil du prøve den, så spørg for at få en guide, jeg er her igen sidst på aftenen

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 08-04-07 18:42

Kan jeg ikke få den nu?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-07 19:07

Desværre jeg har gæster og er her nu nogle få minutter, sidst på aftenen kommer jeg med download link og manual, er det ok ?

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 08-04-07 19:08

Ok

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 09-04-07 03:02

Har du hentet en FLV fil ? Ellers lad os gøre det efter min opskrift: Se filmen I lommen på dig på YouTube (linket 3773 længere oppe) http://www.youtube.com/watch?v=VvrEbi42PKQ klik en gang på linjen URL til højre for videoen, for at markere, højre klik på den markerede linje og vælg Kopier, så åbner du denne side: http://dlthis.com/ i den tomme linje højre klikker du og vælger Sæt ind, nu står url adressen fra YouTube i linjen og du klikker på knappen Download this, der går et par sekunder før filen er klar, når den er klar står der lidt nedenunder til venstre Dovnload link: FLV (change extension to .FLV) du klikker på FLV som er markeret, på min side blå, nu hentes filen det er en FLV (flashvideo) fil, den skal du nu have lavet om, så du kan afspille den på computeren, det kan du bruge super programmet Super til, den er gratis og kan en masse, som du kan læse om på denne side: http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html hvis du læser siden, er du ved at være udlært, men der kommer lidt hjælp på dansk her, nederst på siden er der 4 muligheder for Download, det er samme program, men fra 4 forskellige servere, vælg en af dem hent og instaler programmet, når du åbner Super vil den gerne have lov at gå på nettet, jeg ved ikke om det er nødvendig, men jeg giver lov, nu går vi over til tegn og fortæl du åbner mappen hvor har din hentede FLV fil og starter Super du vil have et billede ligende dette: http://peecee.dk/?id=38656
du trækker din video, som hedder Get video ned i feltet, som vises af pilen på billedet, på næste billede er filen trukket ned og du skal have bestemt, hvilken format du vil omdanne til, det gør du øverst oppe til venstre: http://peecee.dk/?id=38658
jeg har her valgt AVI som jeg foretrækker på min computer, men som du kan se er der mange muligheder, foreksempel burde Mpeg 1 også kunne bruges, de filtyper hvor der er nævn en telefon navn eller I Pod ud for, er filer der kan afspilles på de nævnte telefoner eller I Pod, hvis du ønsker det, næst efter skal du have valg en mappe at gemme din video i, det gør du ved at højre klikke et tilfældig sted på programmet, og vælge Output file saving mangement: http://peecee.dk/?id=38659
der vælger du mappen du vil gemme i, så er du klar til at omdanne/konvetere klik på knappen Encode (Active Files) der kommer en boks om hvilken AVI format du vil bruge, jeg lod den stå som foreslået af programmet, klik ok og din fil bliver nu omdannet: http://peecee.dk/?id=38662
der skete så en fejl hos mig da jeg ville omdanne, håber ikke det sker for dig også, det er muligvis fordi jeg har for mange programmer åbne, jeg prøver at genstarte for at se om det hjælper.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-07 11:23

Der er problemer, læs jeg kan ikke omdanne FLV til AVI med den nyeste SUPER, brug udgaven fra januar 2007 den kan, beklager at jeg ikke havde fået afprøvet den nyeste udgave før nu, januar udgaven kan hentes her: http://www.filepedia.com/video_software/video_encoders/super.cfm/v2007_build_21
du vil blive mødt med en popup, om at det er en ældre version du bruger og det anbefales at opdate til en nyere udgave, når du vil omdanne, klik boksen væk med OK, lad være at hente den nye før problemet er løst

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 09-04-07 19:07

Hey Har gjort det hele næsten men Det med at gemme den kan jeg ikke der står ikke det når man højre klikker.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-07 19:52

Og du har brugt den forrige version, fra linket her: http://www.filepedia.com/video_software/video_encoders/super.cfm/v2007_build_21 Det står på en anden måde i den version, men hvis det er lykkedes for dig, så kan du finde din AVI film i Denne computer-Drev C-Programmer-eRightSoft-Super-Output, der gemmes dine omdannede filer som standard, det kan du ændre ved at højreklikke på programmet og vælge Specify the output folder destignation: http://peecee.dk/?id=38875
Det skal nok lykkes for dig

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 09-04-07 19:53

Har fundet ud af det nu tak...

Godkendelse af svar
Fra : JRC

Dato : 09-04-07 19:53

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-07 20:02

Selv tak, du vil finde ud af, at du kan bruge SUPER til meget, også til at gemme lyddelen fra en film som mp3 for eksempel