/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne WMP-11
Fra : ans
Vist : 944 gange
10 point
Dato : 29-03-07 21:16

Jeg har installeret Windows Media Player - 11. Det har jeg fortrudt.

Kan jeg afinstallere den igen OG få min WMP-10 tilbage?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-03-07 21:18

Så fik jeg lige fat i sønnen, han kunne hjælpe. Dejligt at kende en, der har forstand på det

Jeg annullerer spørgsmålet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-07 21:24

ans. -> Få dig et liv. Hvorfor skal du kopiere mine spørgsmål? Sidste gang var det vist noget sport.

Læs det originale spørgsmål - og få svaret.

Du er bare skide sur over at du er blacklistet af mig. Men det er jo KUN din egen skyld.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-07 21:27

P.S.:

Er det ikke LIDT trist at måtte sidde der og besvare sine egne spørgsmål som bare er kopier af mine?

Find på noget selv ans. Du kan jo altid prøve at lave noget sjovt sammen med Klumme eller én af de andre mindrebemidlede tumber.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-03-07 22:14

Jeg vælger så nu ikke at annullere mit spørgsmål.

Så kan andre brugere jo læse hvad du mener om dem arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-07 22:21

ans -> Du er squ da for dum. De eneste andre brugere jeg omtaler i denne tråd er Klumme.

Tag dig dog sammen ans.

At du føler dig alene og derfor er nødt til at jagte mig og KOPIERE mine spørgsmål, er da bare endnu et bevis på at DU, Klumme og de andre idioter allerede HAR TABT KRIGEN.

Hvilken krig? Den Du og Klumme indledte imod mig.

Så fat det dog. I HAR TABT.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 29-03-07 22:56

sorry - har ikke været herinde længe - er tonen virkelig blevet sådan - er virkelig skuffet - har kun gode og hjælpsomme ideer herindefra - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-03-07 23:49

Skal du bare GJORT den ÆGTE elller
har du problemer med MS.

Mig får du IKKE problemer MED.

Men NOGET tyder på du ikke har en LOVLIG Installation

Og så får i mere for de penge

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-03-07 23:56

ans________
Det tager ½ minut at gøre det lovligt........

Altså det, der ikke er lovligt...

Oh så står den Mad MAX resten af dagen...

Citat
sorry - har ikke været herinde længe - er tonen virkelig blevet sådan - er virkelig skuffet - har kun gode og hjælpsomme ideer herindefra - m.v.h. gamle61

Kan kun sige en ting_ sorry, har glemt det.

Alt-sammen venligt ment,med mindre det kan modbevises...

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 30-03-07 00:24

disken - er ikke dig - det er arne der bruger grimme ord - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 01:26

gamle61 - Fortæl mig lige hvilke GRIMME ord jeg har sagt?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 01:36

gamle61 - Se http://www.kandu.dk/spg102474.aspx

det er den tråd ans gentager fordi hun er UDE. Hun kan intet selv.

Hvis du læste de originale tråde ville også du vide bedre.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-03-07 01:38

MERE UPS

Nogen der ved, hvem ejer dette forum/ site

De sKylder mig PENGE

For at tale om ander end LØBESOD...
Vittighed, der ikke kommer igen:::

HA d

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-03-07 01:39

Men lad være med at hade ANDRE...

En profil er en ting,,,,,,,,,,,,,

at tale sammen er VÆRRE...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-03-07 01:43

Kan ikke huske mere, MEN
Citat
Windows Media Player - 11

Følger den ikke med en Vista,
mener at huske,at den sidste GODE, netop var 10´eren
og den er endda på Dansk.

Men er der NU ____ flere opdateringer til ????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 01:52

disken er meget syg i hovedet. Eller skæv af stoffer. Jeg vil derfor ikke fortsætte her.

Hvis nogen vil tale med mig kan de nok finde ud af det. Tak for nu.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 30-03-07 08:32

disken er fin!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-07 10:34

ans godt at du fik løst dit problem, selv om din søn ikke har 28 års EDB erfaring som programmør og planlægger.

//bentjuul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-07 10:49

Det er nu meget betryggende at en personage som lille Arne er i stand til at bedømme Disken misbrugsniveau! Er det noget du har personlige erfaringer med Arne? Eller gætter du ligesom du plejer?

Apropos krig Arne!! Hvilken krig? Er du ikke gammel soldat osv...... Krig er noget helt andet! Du har blacklistet en tredive stykker, og vi kan vel gætte på at mindst det dobbelt antal har blacklistet dig, så de kan slippe for at høre på dine fordrukne væverier og lallende gætværk. Du er og bliver en usympatisk skovl.

PS ...og tag så lige at lade pigerne være. Ingen grund til at overfalde Ans, bare fordi hun har en søn der er klogere end dig (det har jeg også - han er otte)! LOOOOL

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 30-03-07 11:12

Ja, den der person som omtales ovenfor af 3773, er for det meste meget ubehagelig og skaber en dårlig stemnning her i Kandu. Kunne han ikke søge sig et andet forum til sine væmmelige udgydelser.

Men synd er det , at hans mindreværdskompleks træder så tydeligt frem.

mvh

P.S. Han må såmænd også godt blackliste mig, hvis det glæder ham så meget at bruge den latterlige funktion.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-07 11:21

arne.jakobsen

Så opretter du dette "tip" http://www.kandu.dk/tip15812.aspx som brugerne skal betale dig 50 point for at kunne læse løsningen

Ja jeg må sige at med din baggrundsviden, som IT/EDB-Programmør/Planlægger siden 1979 , så har du ikke lært meget så må det vel også være begrænset, hvad du selv kan udføre/lære fra dig i dit job, det er stadig ikke godt nok

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 11:22

Enhver der er så tåbelig at kalde sig selv "maxhankat" har dømt sig til at komme på min BLACKLISTE.

Jeg vil ikke bedømmes af et sådant fjols. Jeg vil heller ikke acceptere kommentarer fra et sådant fjols.

Så du har HELT ret "minihunkat". Du er BLACKLISTET.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 11:28

3773 - Nåh kom der én af ans's små syge venner og hjalp hende. ??????

Hvornår er du sluppet ud? Eller har du snydt dig ind på plejernes kontor? Pas nu på de ikke kommer og finder dig - så ryger du jo tilbage i spændetrøjen. Men OK - så kan du jo hilse ham Klumme. Han er der jo altid.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 11:31

I er simpelthen FOR dumme. Jeg er ikke længere deltager i denne tråd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-07 11:31

Citat
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 01:52
--------------------------------------------------------------------------------
disken er meget syg i hovedet. Eller skæv af stoffer. Jeg vil derfor ikke fortsætte her.

Hvis nogen vil tale med mig kan de nok finde ud af det. Tak for nu.

citat er taget herfra http://www.kandu.dk/spg102479.aspx#1143714

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-07 11:34

LOOOOL er det kikset med medicineringen igen Arne?

Overfalde pigerne det kan du, dit sølle skrog. For dælen hvor der du bare for lav.

Tak fordi du skrider!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-07 11:35

Skægt så stor viden du har om spændetrøjer, misbrug osv Arne! Hvor har du den erfaring fra?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-07 11:39

Citat
Pas nu på de ikke kommer og finder dig - så ryger du jo tilbage i spændetrøjen. Men OK - så kan du jo hilse ham Klumme. Han er der jo altid.

Det er måske Klumme, der lægger dig i spændetrøjen arne.jakobsen. Ja så er det jo klart, at han altid må være der

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-07 11:56

Iøvrigt lille Arne, det eneste jeg har tilfælles med Klumme er afsky for dig!

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 30-03-07 13:18

Citat
Enhver der er så tåbelig at kalde sig selv "maxhankat" har dømt sig til at komme på min BLACKLISTE.

Tusind tak! Det er jeg dybt taknemlig for, da enhver kontakt med dig er vederstyggelig.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-03-07 19:38

Citat
Pas nu på de ikke kommer og finder dig - så ryger du jo tilbage i spændetrøjen. Men OK - så kan du jo hilse ham Klumme. Han er der jo altid.

Det er måske Klumme, der lægger dig i spændetrøjen arne.jakobsen. Ja så er det jo klart, at han altid må være der

Må jeg IKKE lege/ være med...

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-03-07 19:57

Disken: Du har da leget lidt med! -- først udråbte ham tåben dig til at være syg i hovedet -
kl. 01.52
- men så skrev jeg, at du er fin, så lidt har du da leget med.

Nu har han heldigvis også sat mig i sin karantæne - hvilken lykke!

Ha' det godt!

mvh

P.s. tak for lån af din tråd ans!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-03-07 21:02

DET jeg mener_____
kan JO... ikke huske mere.