/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne WMP-11?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 875 gange
500 point
Dato : 29-03-07 19:44

Hej.

Jeg har installeret Windows Media Player - 11. Det har jeg fortrudt.

Kan jeg afinstallere den igen OG få min WMP-10 tilbage? (Den kunne jeg bedre lide)

Hilsen AJ

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-03-07 19:50

Gå til systemgendannelse > find datoen for indstallaton af WMP > sæt comp til det punkt.
Nu kan du bare afindstallere din WMP 11, for jeg mener 10'eren ligger der endnu.

Men jeg er ikke sikker på at det kan gøres sådan.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 29-03-07 20:07

gå ind i Kontrolpanel -> Tilføj / Fjern programmer og fjern den der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-03-07 20:09

eller - højreklik på genvejen - egenskaber - find placering og slet alt - og download så den gamle version

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-03-07 20:09

hcma - er det så ikke nødvendigt med et gedannelsespunkt som jeg kunne huske. ???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-07 20:32

Jeg kan da sagtens finde ud af at fjerne WMP-11. Men hvordan får jeg så lagt WMP-10 ind igen?
Indtil nu lyder e.c's løsning som den bedste, men han ved jo ikke om den fungerer!!

Så spørgsmålet står stadig meget åbent.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-07 20:33

hcma -> Du svarer jo kun på ½-delen af mit spørgsmål. Take U da lie a little together.

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 500 point
Dato : 29-03-07 20:46

hvis man afinstallerer WMP11 ruller man helt automatisk tilbage til en tidligere version. Er man så ikke tilfreds med den downloader man bare den version man ønsker og installerer den.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 29-03-07 20:47
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-07 20:48

P.S.:

Jeg har en afspilningsliste der indeholder ca. 24 timers Jazz-musik.
Når jeg i WMP-10 brændte den som Data på CD'ere fyldte det ca. 3½ CD.

Jeg prøvede idag med den nye WMP-11. Da den bad om CD nr. 8 stoppede jeg brændingen.

Jeg kiggede så på de allerede brændte Cd'ere og de var fyldt med Mapper. For hver enkelt nr. var der lavet en mappe a la C:\Musik.

Det er jo HELT skørt og aldeles åndssvagt.

Derudover er hele brugerfladen ændret til ukendelighed, og i mine øjne IKKE til noget smartere.
Jo der er flere farver og det ligner lidt mere Windows, men jeg synes altså ikke det er en forbedring.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-07 20:52

hcma - Nu ligner det noget. Jeg gør som du siger, så må vi se om du har ret. Har du det, er du dagens helt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-07 21:33

hcma - Du er dagens mand M/K i Skysovs.

Det virkede squ. Hvem kunne vide at man bare kunne trykke på Fjern i Kontrol-panelet.

Normalt bliver programmet bare fjernet. Men her med WMP-11 kom der et helt nyt spørgsmål op, nemlig at gå tilbage til den seneste version.

Det er squ smart og meget rart at vide. Jeg vidste det ikke.

Jeg synes at du skal lægge et TIP om det, for der er garanteret mange andre Kandu'er der kan bruge den viden.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-07 21:36

Tak for svaret hcma. Det var lige det jeg havde brug for.

Håber at i andre også har lært noget.

e.c. og mirit. -> Love U still. Tak for deltagelsen.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 29-03-07 21:44

det "værste" der kan ske, hvis man afinstallerer nyeste wmp-version, er at den ruller tilbage til den version som ligger på ens WinXP-cd, men derfra man man jo så altid opdatere til den foretrukne version

takker for point

du/I er velkomne til selv at lægge et tip ind om det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 07:36

Måske skriver jeg et tip om det. Jeg synes som sagt at det er meget relevant.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 10:23

Nej jeg gør ikke. Hvis folk er int. kan de jo søge og finde denne tråd.