/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
en støvsuger...
Fra : jumbovorre
Vist : 344 gange
50 point
Dato : 15-01-03 11:55

Hej Alle...

Jeg fandt min drømmegadget h t t p : / / w w w.comon.dk/index.php?page=news:show,id=12753.... Er der nogen der har erfaringer med en sådan???

Ellers så er det jo lige til at overleve- koster jo kun 199$...

Steffen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 12:01

Det eneste jeg kan se på http://www.comon.dk/index.php?page=news:sho.,id=12753 er nyheder, og nederst i højre hjørne er der ting i danske kroner ???
hvad mener du

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 15-01-03 12:12

hmm... det er den adresse, der kommer frem...

http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=12753

Den står inde under gadgets- roomba...

ellers brug denne..

http://www.roombavac.com/

Steffen

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 15-01-03 12:46

Roomba, kandu selv klare dørtrin ?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 12:56

Den er da hammer-fed, og den kunne jeg da også selv finde på at købe, der er dog et lille problem !!! hvad hvis lortet går i stykker, så skal man til at sende den

Men det er da forholdsvis billigt, men jeg tror ikke du finder nogen herinde med erfaring i denne

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 15-01-03 13:04

http://www.odenseonline.dk/note/stoevsuger1/index-25.html

Der står også lidt om den...

Er der nogen der kan finde et sted hvor man kan købe en... altså få den til DK...

STEFFEN

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 15-01-03 13:06

jeg læste på en af de amerikanske hjemmesider at man kan få en "2 eller 3 års ombutningsgaranti..."...

Steffen

Jeg SKAL have mig en... Vil bare ikke så gerne købe den i Staterne...

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 15-01-03 13:07

øvøv-....

http://www.roombavac.com/purchase/index.html

Den er kun til salg i USA...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 13:38

En anden ting (som jeg ikke aner) er om der er 230w "over there"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-03 19:37

Der kan ikke være meget sug, for der er ikke plads til nogen stor motor. Jeg minnes en lignende model roterendebørstehåndskubber en gang. Der mangler lidt data om køretid-ladetid-sugeevne-effektforbrug. Det kunne være skægt at få serveret en kold øl af "dyret" når den er programeret.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-03 00:18

Fik du købt en ????

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 27-02-03 00:50

HEj Uffe29

Jeg fik aldrig købt en, da de ikke vil sælge en til mig... (udenfor USA) øvøvøv

Steffen

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-03 00:56

oki, jeg har selv samme problem med ekstern HD, jeg sidder i sverige æv æv

Husk at lukke spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : jumbovorre

Dato : 10-05-03 07:33

Tak for svaret Uffe29.

Kommentar
Fra : Ljakobse

Dato : 18-11-03 10:39

Til info, så har jeg lige set den i DK, hos AG electric i Christiansfeld til 1999 kr.