/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
brænderprogram til 800 mb
Fra : janjac
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 15-01-03 08:11

Hej.
Jeg mangler et brænderprogram der kan tage 800 mb skiver, hvilket skal jeg vælge.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 15-01-03 08:12

Jeg ville helt klart bruge Nero Burn fra Ahead

http://www.nero.com/en/index.html#download

/Philip

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 15-01-03 08:21

Du kan også bruge "Alcohol 120%"

Henning *<

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-01-03 09:11

800 Mb ?

Kommentar
Fra : janjac

Dato : 15-01-03 09:34

Zonker, ja 800 mb

Philip, jeg har nero og den vil ikke finde en cd større end 750 mb

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-03 09:50

Hej janjac

Husk på at det i sidste ende er mekanikken i dit drev der afgør om du kan brænde de store formater. Jeg har f.eks. måttet smide 4 danskkøbte cd'er ud (18 kr/stk) fordi jeg troede min brænder kunne brænde dem. Dit drev skal derfor være af nyere dato for at det virker. Check eventuelt dit drev på producentens hjemmeside, der står det gerne (undtagen for yamaha drev)

mvh srhansen

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 15-01-03 09:54

Ja det er vigtigt dit drev understøtter det.
Har du oxo den nyeste version af Nero ??

/Philip

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-01-03 10:11

Og vælg Altid overburn, hvis du benytter Nero

mvh srhansen

Kommentar
Fra : _AmbY_

Dato : 15-01-03 12:16

nu ved jeg godt at jeg gennem det sidste stykke tid ikke har været så hård over for nero, men seriøst den fejlprocent er på over 40... ...det er sku da ikke normalt... ...men det er måske blevet bedere..??

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-01-03 12:33

lol... Hej _AmdY_

Er nødt til at give dig ret. Jeg har også alt for mange fejl med Nero, så jeg bruger adaptec. Stort set alle undtagen dig og mig bruger dog Nero og siger det er det bedste, så jeg bøjer mig

mvh srhansen

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 15-01-03 12:47

Har ALDRIG haft en fejlbrænding med nero - seriøst.....

Vender I cd'en rigtigt - LOOOL :P

/Philip

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 15-01-03 12:52

Hej _AmdY_ og srhansen...

Jeg tror at det er et eller andet galt, med jeres brænder-drev.... jeg har efter hånden brændt 200 cd'ere (inden for de sidste 2 måneder) med nero, og endnu har jeg ikke haft en eneste fejlbrænding...

Mvh dr_scooter

ps. Nero er muligvis ikke det bedste, men det er meget godt!!!

Kommentar
Fra : _AmbY_

Dato : 15-01-03 21:26

ok, lydder meget fair, men jeg har kun haft det i 1 mdr. og det er godt nok/heldigvist lang tid siden, det er nok det værste skod jeg nogen sinde har haft prøvet, 20 ud af 50 cd'er på èn mdr. er sku for meget, og nej da, jeg vender altid CD'erne forkert tror du ikke..?? *lool* det var sku' da en underlig ting at spørge efter!!!!!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-01-03 21:51

Hej _AmbY_

Jeg tror det var en skrivefejl fra dr_scooter han mente vist philipf og srhansen, for at lave grin med os
Men enig, jeg har også for mange fejl med Nero og jeg bruger enda Kodak CD'er (never fails)

mvh srhansen

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 16-01-03 08:09

Ja den med cd'erne var nu en joke. Like it or not :)

Men det er sq mystisk. Har ligesom før omtalt ALDRIG haft en fejlbrænding
med nero !

/Philip

Kommentar
Fra : janjac

Dato : 16-01-03 15:48

Hej.

Jeg tror det er min brænder. Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : janjac

Dato : 16-01-03 15:50

Tak for svaret srhansen.