/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tekster til digitale fotos
Fra : lokemis
Vist : 402 gange
20 point
Dato : 25-03-07 21:19

Mon der findes en forståelig anvisning på, hvorledes man sætter tekster på billeder, som man behandler i Picasa. Kan man også sætte f.eks. pile på billederne ("Her står vi").

Kan man også lave et "tekstbillede" som indledning til en serie, f.eks. "ferien på Bornholm" efterfulgt af f.eks 20 billeder. Så "ferien på Samsø" og 15 billeder. Samtlige 37 billeder skal så kunne vises som et slideshow.

Håber, jeg har udtrykt mig forståeligt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-07 21:33

Det kræver ikke avanceredeprogrammer, det kan du gøre den indbyggede Paint, klik på Strart og på Alle programmer, på Tilbehør, her finder du Paint

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-07 21:37

Et hvilket som helst billedbehandlingsprogram kan lave det du søger.....

Slideshow kan du så lave i Movie Maker.....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-03-07 21:44

Gætter på at du kan lave et slide show i Power Point.De andre ting du spørger om er jeg mere usikker på.Men et forsøg værd.Vil ikke gøre mig klog.Du får nok et bedre svar et andet sted fra,men i mellemtiden kan du jo lege lidt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-07 21:57

Når du har skrevet og sat pile på dine fotos, kan du lave en slideshows med Abobe Photoshop Album Starter Edition, den kan hentes og bruges gratis : http://www.adobe.com/products/photoshopalbum/starter.html modtageren kan åbne dit slideshow med Adobe Reader som næsten alle har