/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
mus trådløs
Fra : ibenib
Vist : 362 gange
43 point
Dato : 24-03-07 23:52

Jeg har en logitech mus mx 1000 laser( trådløs), tror jeg den hedder, mit problem er at den oplader/trådløs forbinder der høre til er stor og klodset, kan man ikke få noget andet til den så man slipper for at ha den med, har en bærbar nemlig...

????????

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-03-07 00:02

Så er der vel ikke andet for at købe en ny og mere kompakt model...

????????

Kommentar
Fra : ibenib

Dato : 25-03-07 00:04

ja så er mit spørgsmål jo lige meget, dow...var ikke det svar jeg skulle bruge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-07 00:09

Du kan IKKE oplade den på anden måde.....

Laderen er sikkert samtidig modtager....

Køb en lille mus til bærbar - så kan du bruge den når du skal have den bærbare med dig....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-07 00:09

Jeg kender ikke din mus (begge mine har en lang hale) men er der ikke ganske almindelige genopladelige batterier indeni ? Så kan du løse problemet, ved at have et ekstra sæt når du er på farten og oplade dem i en oplader, et eksempel på oplader her: http://www.batt.dk/static/000205/000001/000481.asp

Kommentar
Fra : ibenib

Dato : 25-03-07 00:11

okay, opladeren er fin, men det er forbindelsen mellem com og mus jeg gerne ville ha anderledes ind at ha den store oplader klods med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-07 00:12

Citat
ILaderen er sikkert samtidig modtager
du har ret refi, det tænkte jeg ikke på

Kommentar
Fra : ibenib

Dato : 25-03-07 00:15
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 53 point
Dato : 25-03-07 00:17

Det kan du ikke....

Musen skal jo bruge modtageren - ellers virker den ikke.....

Citat
forbindelsen mellem com og mus

Der er vel ingen - den er jo trådløs....

Så du mener nok mellem LADEREN og KOMPUTEREN - og den kan du som sagt IKKE ændre....

Køb en lille minimus til transportbrug ....

Godkendelse af svar
Fra : ibenib

Dato : 25-03-07 00:18

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-07 00:20

Selv tak...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-03-07 00:30

Der findes en mus med en løs dongle til USB, og hvor opladeren kun er en ren oplader.
Det er en lille fiks sag, som jeg købte før jul i ALDI for kun 55 kr.
Men de har den nok ikke mere, for ellers var det måske lige sagen for dig.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-03-07 00:38

Citat
ja så er mit spørgsmål jo lige meget, dow...var ikke det svar jeg skulle bruge

Det var lige præcis det det var ja...