/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
GSA-4081B
Fra : christenhansen
Vist : 247 gange
60 point
Dato : 24-03-07 11:13

Når jeg fx gerne vil brænde en aktuel kompilering af dvd-videofiler på min DSA-4081B, bliver systemet ved med at vente på, at der bliver placeret en tom disk i brænderen, selv om jeg har gjort det . Dette er kun ét eksempel på en ikke gennemført brænding af dvd'er. Er der nogen, der har et løsningsforslag?

Brænding af cd'er går lige efter bogen.

Brænderdrevet er konfigureret som primary slave. Er det mon dér, hunden ligger begravet

Med venlig hilsen
Christen Hansen

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 24-03-07 18:39

Hej.
Så vidt jeg forstår dig, kan du ikke brænde film på DVD.
Er du sikker på, at din brænder kan brænde dine "skiver" - Du skriver ikke, om du bruger DVD+ eller DVD-
Kan du ikke lige hjælpe mig med det fulde navn på dit drev?.
Og det er vel endelig DVD-skiver, du lægger i drevet, når du vil lægge film på medier.
VH
Leif

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 24-03-07 18:44

Har lige checket på nettet. Ser ud til, du har en LG, som kan brænde både + og -, så...
Du prøvet vel ikke, om du kan have en hel spillefilm på en CD, eller på en DVD uden at "shrinke" den først`
En film fylder typisk 9,4 GB, mens almindelige DVDskiver kun kan rumme det halve, så der skal lige klemmes lidt sammen - f.eks. med DVDShrink eller DVDdecrypter.
VH
Leif