/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med vista
Fra : Walid9955
Vist : 475 gange
200 point
Dato : 23-03-07 22:35

Hej

En af mine venner har lige købt en bærbar fujitsu-siemens, og den havde Windows Media Center.
Så vi op den til Vista, alt gik fint ind til vi fandt ud af at den ikke kunne finde trådløs netværkskortet.
(Den var der da vi prøvet at gå på nettet i Windows Media Center.)
Så da jeg kiggede på Enhedshåndternig så kunne jeg kun se et net kort undere netværkskort og det var Ethernet.
Jeg har prøvet og updater Windows, og det hjælp ikke så jeg har prøvet updater alle driver på fujitsu-siemens hjemmesiden og det hjælp heller ikke.

*Jeg har prøvet at gå ind på Windows fejl tilstand og der kan den finde trådløs netværkskort.
Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 23-03-07 22:48

hej hvis man køber bærbar, er der gerne flere partioner. Prøv at kigge under d eller e drev om der er ikke er en driver til det netkort

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 23-03-07 22:49

hm er ikke helt med

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 23-03-07 22:50

har i husket at trykke på den knap der giver adgang til trådløs på jeres bærbare

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 23-03-07 22:52

jeg fandt den slet ikke altså den med FN

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-03-07 00:02

Der må være et ikon på din processlinie ved siden at uret, hvor du kan søge efter net.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 24-03-07 07:03

På min bærbare skal jeg decideret tænde for antennen til det trådløse, en lille knap i en række på fire der indeholder mail, internet og antennen, og enjeg ikke har decifreret enddnu der står P1 på den.
Kunne det være sådan noget??
KH Mette

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 24-03-07 10:58

jamen der er ikke nogen ikoner, kun for LAN ikke for trådløs
det er driven/hardwaren der er væk.