/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ram til vista
Fra : tovelizzie
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 23-03-07 21:19

hej herinde
ved ikke om det er det rette sted , jeg skriver , men prøver
har også købt Medion pc med vista - jeg ville gerne sætte mere Ram i .
, den har indbygget 2 x 512 DDR2 ram - har så i dag købt 1024 DDR2 Ram mere , og forsøgte at søtte dem i , men død og pine - der gik koks i det hele måske jeg satte det forkert , der er en orange og en grøn , hvor de to små sidder og der er så en orange og en grøn ledig sokkel mere .
ved nogen hvordan præsis man sætter dem
på forhånd tak Tove Lizzie

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 23-03-07 21:44

PC'er er meget forskellige på dette område.
Nogle af dem, især i gamle dage, skulle de sættes i parvis og være ens. Men det tror jeg nok man er gået bort fra.
Så er der nogle maskiner der vil have ram-klodserne i en bestemt rækkefølge, efter størrelse.
Andre maskiner er ligeglade.
Husk de skal være af samme type. - Og det kan godt være lidt af en prøvelse. Der er så mange forskellige RAM typer, at man hurtigt kan RAM'me ved siden af!

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 23-03-07 21:45

hej de skal side så tæt på de andre som muligt

Godkendelse af svar
Fra : tovelizzie

Dato : 23-03-07 23:22

Tak for svaret severino.
det Ram jeg har købt er ikke magen til de to andre , så det er nok fejlen ,
vil prøve at bytte det i morgen , så jeg har Ram,t ved siden af
MVH og god weekend til dig Hilsen Tove

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 23-03-07 23:25

tak til jer begge for hurtigt svar
god weekend Tove Lizzie