/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
usb controller driver
Fra : mailname
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 23-03-07 21:11

.... er der en herinde der kan hjælpe mig med at finde driver til
USB-Controller - jeg kører win xp, og ander bare ikke hvor jeg
finder den rigtige driver ..... det er til en gammel maskine hvor
der ikke findes drivere på cd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 21:15

Citat
Drivers for USB 2.0 devices in Windows XP became available on Windows Update in January 2002

Ikke forstået ?????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-03-07 21:19

Du mangler din CD til motherboard / utility - der ligger alle de drivere du skal bruge.
ellers kig på din comp. med dettet program:
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
og gå ud på fabrikantens hjemmeside og hent drivere.

Kommentar
Fra : mailname

Dato : 23-03-07 21:24

e,c, ..... tak for hjælp, sålangt er jeg kommet, hvordan finder jeg så ud af hvilken af alle disse drivere jeg skal bruge - min maskine hedder Dell - OptiPlex GX260

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-03-07 21:31
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-03-07 21:32

jeg lukker for i dag.

Kommentar
Fra : mailname

Dato : 24-03-07 12:32

e.c. .....

jeg takker for megen og "til at forstå" hjælp

(jeg kan ikke afprøve lige nu, idet pc står hos min søn
- måske må jeg vende tilbage til dig, hvis jeg ikke får
det til at virke ?)

DU får pointene, ingen tvivl om det !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-03-07 14:53

Det er ikke så vigtigt med point - lad spørgsmålet stå åbent indtil du har løst problemet.