/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Mikkel Kessler på DVD
Fra : Morgenhaar
Vist : 750 gange
70 point
Dato : 23-03-07 08:25

Se Mikkel Kessler kampen på DVD

For alle bokseinteresserede er her et godt tilbud, hvis du vil se Mikkel Kessler eller hele boksestævnet lørdag den 24 marts.
Jeg har netop besluttet mig for at købe adgang til stævnet, og kan således optage det på DVD, og jeg sender, så du har det i din postkasse mandag.
Prisen for en DVD vil være mellem 50- 100 kr., alt efter hvor mange der tilmelder sig.
Du sender mig en PM, hvis du er interesseret, så har du en DVD mandag.
Du får så et kontonr., du kan overføre pengene til.
Således kan alle interesserede få kampen at se.

Til de hurtige er der et her og nu tilbud….Vil du være sikker på at få DVDen til 50 kr.,så overfører du pengene i dag, så de er på min konto i morgen, så får du DVD til den billigste pris

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-03-07 08:52

Har du talt med Viasat om hvad de synes om dit smarte forretningside?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 09:16

Mon ikke de allerede står og ringer på din dør - de der stævningsmænd...

Det er "temmeligt" ulovligt det du har gang i.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-07 09:30

prøv at se denne tråd

http://www.kandu.dk/spg102188.aspx

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 23-03-07 09:32

Refi....Det er altså ikke særligt ulovligt at formidle en tv-optagelse på DVD flere dage efter kampen har fundet sted. Er det pengene der gør forskellen eller mener du samme regler gælder for Fodboldlandskampen eller gårsdagens tv-avis, hvis der var købere til disse. Gider du lige præsisere?

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 23-03-07 09:38

kontorverdenen, Viasat er nok ligeglad, da det er CanalDigital der har rettighederne
Ziggy99

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 09:39

Citat
Er det pengene der gør forskellen

Behøver der siges mere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 09:41

Det er ligegyldigt om du snakker om gårsdagens TVavis (det er ligeså ulovligt).....

Nyhedsmedier har MEGET strenge regler for HVOR MANGE SES. MIN. der må vises.....

Ophavsret kan du IKKE komme udenom.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 09:42

SES =SEK

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 23-03-07 09:43

Citat
Er det pengene der gør forskellen
Behøver der siges mere

Ja tak, gerne en præsicering af det ulovlige i denne handel.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-03-07 09:45

Du må optage alt det du vil, og vise det i dit eget hjem for alle dine gæster.. Men i det øjeblik at du optager med videresalg for øje er det ulovligt

Og i øvrigt

http://www.zornig.dk/viasatkessler/?csref=_Google_adgroup_kessler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 09:53

Citat
Du må optage alt det du vil, og vise det i dit eget hjem for alle dine gæster.. Men i det øjeblik at du optager med videresalg for øje er det ulovligt

Du må heller ikke tage penge for at dine "gæster" ser med......

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 23-03-07 10:00

Jeg behøver INGEN moral snak fra alle jer selvudnævnte smagsdommere her på kandu.
Det er et tilbud, så kan du ta imod det eller ej.
Så nu knout outer jeg lige alle

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 23-03-07 10:08

Derudover skal DVD både laves og sendes. Da jeg ingen brevduer har, er jeg desværre nødt til at benytte mig af postdanmark.
Dette her skal ses som et tilbud til de der ikke har mulighed for at se kampen.Så send med en privat besked hvis du er interesseret.

De selvudnævnte smagdommere refi og kontoverden , er velkommen til at oprette deres egen tråd. For i denne tråd er de talt ud. 8 - 9 - 10 OUT

Kommentar
Fra : rejseren

Dato : 23-03-07 10:37

11-12-13 up

Du er hermed anmeldt til Kandu....

Du har vist glemt at læse reglerne....

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 23-03-07 12:03

#14 du er hermed anmeldt som en tøsedreng, der ikke står ved dit rigtige nick.
Derudover overlever jeg nok din anmeldelse

Kommentar
Fra : karus

Dato : 23-03-07 14:52

Citat
der ikke står ved dit rigtige nick

Har du en eller anden ide om at det hjælper at blackliste

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-07 15:21

Iøvrigt tror jeg også "Morgenhaar" har et andet nick!

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 23-03-07 15:37

Refi er dette mere lovligt???

http://www.kandu.dk/spg102219.aspx

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-03-07 20:50

Citat
Til de hurtige er der et her og nu tilbud….Vil du være sikker på at få DVDen til 50 kr.,så overfører du pengene i dag, så de er på min konto i morgen, så får du DVD til den billigste pris

Måske

dr.dem

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 23-03-07 21:19

Ja
Fra : refi

Dato : 23-03-07 15:40

--------------------------------------------------------------------------------
Da jeg ikke kan svare dig i spørgsmålet må jeg jo gøre det her.....''

Ja.....

Der er ikke downloadforbud mod sangen.....

Og jeg tager IKKER penge for det.....

Problemet var blot at spørgeren IKKE kunne finde ud af det.....

Så - JA - Det er FULDT lovligt......
--------------------------------------------------------------------------------
Afslut debat

Svar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 15:49

--------------------------------------------------------------------------------
Læs dog deres betingelser inden du fyrer den slags postulater af

Svar
Fra : Olesen-50

Dato : 23-03-07 20:05

--------------------------------------------------------------------------------

Oki, så må du have undskyld, normalt må man jo ikke dele musikfiler

Svar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 20:32

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg "deler" den ikke med nogen....

Jeg gjorde blot arbejdet for ham.....

Men du burde korrigere "fejlen" i spørgsmålet - ingen ser det her og kunne få en forkert opfattelse....

Fortsat God Weekend....

Dette er fra et privat indlæg, da Refi er blevet BL

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 23-03-07 21:58

Refi...du er Danmarksmester i svar der ikke løser nogensomhelst, men blot har til hensigt at promovere dig selv.

Det er patetisk, at du altid har en kommentar til alle spørgsmål du intet kendskab eller bud på en løsning har....må jeg anbefale dig at holde dig til kategorien Smalltalk

Hvis nogen stiller et spørgsmål eller forslag der grænser til det ulovlige behøver du ikke forklare mig og andre de lovmæssige aspekter i det....Det kan alle læse sig til.

Hvad med, at du bidrog konstruktivt til at sprgsmål besvares: Et spørgsmål er lige relevant uanset lovligheden og det er op til den enkelte at gøre brug af svaret...og i dette tilfælde søger Morgenhaar at hjælpe andre der gerne vil se boksekampen og bevare mindet på dvd...Det er sgu da en vennetjeneste og for mig at se uden den store økonomiske gevindst

Ziggy99

Kommentar
Fra : karus

Dato : 23-03-07 22:10

Ziggy99

Næh Verdensmester......

Om svarene løser problemerne må du jo lade spørgerne om

Citat
Hvis nogen stiller et spørgsmål eller forslag der grænser til det ulovlige behøver du ikke forklare mig

Dette er allerede 200 km OVER grænsen..... Derfor

At spørgeren forsøger at "platte" penge af folk må han selv om, men det er IKKE her det foregår

Citat
en vennetjeneste og for mig at se uden den store økonomiske gevindst

DVDer købes for 1 kr og op efter......

Men hele ideen er laaaaangt ud over det lovlige og kan virkelig koste kassen....

Payperwiev prisen er næsten 500 kr. tror du så bare man kan kopiere og manfoldiggøre...

Men drop kommentarer til mig i dette spørgsmål - jeg har INGEN mulighed for at svare mere...

Kommentar
Fra : karus

Dato : 23-03-07 22:10

Hov glemte underskrift

REFI

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 23-03-07 22:31

Hvis nogen har en piratoptagelse CD/DVD af en koncert som jeg ønsker at eje er jeg 110% ligeglad om det er lovligt eller ej. Der er tjent nok på begivenheden fra ophavsmændene, så hvis nogen har ondt af patugler som Canal Digital og Viasat...så værsgo

Ziggy99

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-03-07 22:33

Herregud. Når nu det koster 500 kr at se måske et par minutters kamp, så må der selvfølgelig dukke initiativrige folk som morgenhaar op.

Who cares.

I øvrigt vanvid med FEMHUNDREDE KRONER

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 23-03-07 22:38

Enig Ziggy99

Jeg ville ikke selv gøre som morgenhaar - men det er forståeligt med den pris.

Hvis de nu havde sat prisen som en biografbillet - så havde de sikkert kunne tjene meget mere - og de ville have sluppet for folk som morgenhaar.

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 11:34

Sådan ser programmet ud ...

Du kan få lige hvad du vil ha på din DVD

15:45 Palm Promotions og TV 2|SPORTEN/Morgenhaar DVD præsenterer:

15:50 Johnny Bredahl vs Eidy Moya - Danmarks første VM-titel

16:30 Mikkel Kessler vs Manuel Siaca Jr. - Kesslers første VM-titel

17:05 Brian Nielsen vs Mike Tyson - Danmarks største fight

17:50 LIVE fra Parken:

17:55 Vinni Skovgaard vs Eunice Miranda, Portugal - juniorweltervægt, 4 omg.

18:10 Claus Bertino vs Umberto Evora, Portugal ­ sværvægt, 6 omg.

18:35 Lolenga Mockn vs Djamel Selini, EU­titelkamp ­ supermellemvægt, 12 omg.

19:30 Thomas Damgaard vs Jean Louis Bryla, Belgien ­ weltervægt, 6 omg.

20:00 Reda Zam Zam vs Carlos Donquiz, Venezuela ­ juniormellemvægt, 6 omg.

20.35 Mikkel Kessler

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 16:42

Syntes det er i overkanten, at tage penge for det.
Du kunne lægge det på nettet, til gratis beskuelse.
Men bortset fra det...

Det kunne være det blev lagt ud her.
Prøv at lave en søgning på Google...

YouTube
xTube
MySpace
Metacafe
Dailymotion
iFilm
veoh
Flurl
AlphaCocks
Bebo
Westminsterkennelclub
Break
VSocial
Grouper
TopFreeMusicDownloads
Bolt
dalealplay
Yikers
Revver
Guba
Vidilife
Blip.tv
mhwtr04J

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 17:42

Ellers kan en hurtig Google søgning til tider give GODE
resultater, hvis du laver en ordenlig søgning.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-03-07 01:57

Nogen der gav PENGE, så den lige var GIVET i TIPS
og set....DET

TAKKER;
gad vide om Danskere snart får lidt MODSTAND

Annuller spørgsmålet
Fra : Morgenhaar

Dato : 09-04-07 10:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål