/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Sidste desperate forsøg
Fra : akle
Vist : 873 gange
100 point
Dato : 22-03-07 16:06

HJÆLP!
Vedrørende Mikkel Kessler boksekamp: Resultatet fra mit tidligere spørgsmål, endte i 0-løsning. Alt blev forsøgt ved familie, venner mm. Hvis jeg ikke kan se kampen på selve dagen, vil jeg i det mindste gerne se kampen efterfølgende.
Er der en barmhjertig sjæl blandt et af 'kandu'-medlemmerne som gidder optage selve kampen på en dvd skive og sende skiven til mig. Naturligvis betaler jeg for skiven og forsendelsen. (Er kr. 100,- rimeligt?) Håber dette sidste nødråb hjælper, for mig vil det i hvert fald være en stor strøst, at overhoved få mulighed for at se kampen (bedre sent end aldrig).

Giv mig respons, og jeg giver min adresse under private indlæg.

MVH Akle

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-03-07 16:16

- kig i posten...

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 22-03-07 17:04

Jeg hørte på Eurosport forleden at kommentatoren nævnte at der var flere steder man kunne se kampen efterfølgende på nettet og gratis, men han ville ikke give nogen adresser.
Måske der er en bamhjertig sjæl som kender disse adresser.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 22-03-07 18:31

Hej
Der er selvfølgelig flere steder vi kan se kampen, det hele er jo et spørgsmål om penge,nu når der skrives at kampen godt kan løbe rundt rent økonomisk( det siger Mogens Palle & Palm) så skulle det da ikke undre mig at der er flere Tv stationer der får tilbudt kampen til en fornuftig pris og som så sender den lidt forskudt, det er jo sket før.Så jeg holder øje med alle tyske og spanske programmer for at se om der sker ændringer i dagens Tv program, samt på nettet.

IPM

Kommentar
Fra : akle

Dato : 22-03-07 18:52

Tak for jeres svar, - så tror jeg, dette spørgsmål skal stå åbent i nogle dage, for om muligt der frigives en adresse - eller event. at nogle finder ud af ny viden og nye informationer.
Håber på det bedste.
MVH Akle

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 22-03-07 19:21

Hej
Vi skal nok hole Dig og andre Kanduer underrettet

IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-07 19:40

Hvis du bor i nærheden af København er der et par steder hvor du kan komme ud og se kampen

http://www.aok.dk/roundup/870

Kommentar
Fra : akle

Dato : 22-03-07 20:09

Jeg bor i Sønderjylland. Den eneste fordel ved dét, er at det ikke er langt til Tyskland.
'IPM' Tak, jeg venter spændt.
MVH Akle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-07 09:31
Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-03-07 20:52

Prøv at se efter på
http://www.youtube.com/
Eller lav en søgning på google, med disse.
Det kunne være den blev lagt op der

YouTube
xTube
MySpace
Metacafe
Dailymotion
iFilm
veoh
Flurl
AlphaCocks
Bebo
Westminsterkennelclub
Break
VSocial
Grouper
TopFreeMusicDownloads
Bolt
dalealplay
Yikers
Revver
Guba
Vidilife
Blip.tv
mhwtr04J

Kommentar
Fra : akle

Dato : 03-04-07 00:06

Hej 'morgenhaar' - giv livstegn, og du får dine points.
MVH Akle

Accepteret svar
Fra : Morgenhaar

Modtaget 100 point
Dato : 08-04-07 12:07

er lige her

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 08-04-07 12:46

Har Morgenhaar overhovedet kommet med en kommentar ud over er lige her

Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-04-07 13:33

Ja, det har 'morgenhaar' til fulde, og jeg fik set boksekampen. HURRA for dét!!!
MVH Akle

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 08-04-07 13:34

Tak for svaret Morgenhaar.
MVH Akle

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 09-04-07 11:02

Det var så lidt akle tak for ******

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-04-07 12:20

Det er da hyggeligt at du giver Morgenhaar point, som ellers normalt gives for en kommentar alle har mulighed for at læse og kunne få gavn af.
Jeg ser ikke at Morgenhaar er kommet med nogen kommentar ud over takken for pointene.