/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Playstation 3 fra udlandet
Fra : superfc89
Vist : 431 gange
151 point
Dato : 20-03-07 18:55

Nogen der kender en side hvor den er bíllig?? Har læst man kan få den i usa til 3500 og i kina til 2500..men nok nemmest og få den fra usa :)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-03-07 19:09

Hvis playstaion er noget, som skal tilsluttes elnettet og et fjernsyn, vil jeg meget fraråde dig at købe denhjem fra USA. Det kan være at spænding kan omformes. Men frekvens og fjernsynssystem får du aldrig til at spille sammen, med mindre dit fjernsyn også kan amerikansk standard og du køber en lille generator i USA til at lave strøm til playstation.

Husk også at lægge nogle hundrede kroner ovenpå prisen til frakt , og 25 procent moms til det hele til slut.

Kommentar
Fra : Snacky77

Dato : 20-03-07 19:14

Helt enig.. Kan kun fraråde at købe playstation andre steder end i Europa.. Du kan måske spare lidt ved at købe den i England eller Tyskland men tvivler på at det er ret meget.. Lige nu er pre-order prisen på amazon 425 pund, så det er mere eller mindre den samme pris som Bilka annoncerer med..

Men tror næppe du får andet end problemer ud af at købe den uden for EU..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-07 19:20

http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug_nyheder/article279052.ece

Og så vi danskere endda en forringet udgave i forhold til USA, der mangler en chip så vi kan spille de gamle ps2 spil, det er godt nok strengt

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-03-07 20:28

25% tillæg af moms er givetvis ikke tilstrækkeligt.

Der skal muligvis svares told først, og derefter 25% moms af den samlede pris bestående af udlandsprisen+told+fragt.

Toldtariffen kan findes på VITA: http://vita.toldskat.dk - ellers så ring og spørg i din lokale toldregion.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-03-07 10:16

tak for linket Nordsted1, det var rart lige at læse at man ikke kan bruge de gamle spil, så er det da ikke lige med det samme der bliver invisteret i den.

venlig hilsen chicapigen