/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Fejlmeddelse i IE
Fra : dior
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 19-03-07 22:34

Hej.
Nu har jeg lige fået hjælp til at løse et stort problem,så nu håber jeg at kunne få lige så god hjælp til dette:
Når IE åbner får jeg straks denne fejlmeddelse:
Problemer med denne webside kan forhindre den i at blive vist korrekt eller fungere korrekt.Fremover kan du få vist denne meddelse ved at dobbeltklikke på det advarselsikon der vises på statuslinien.
Nedenunder denne besked står der:
Line 6(Måske står der linie,i stedet)
Tegn:1
Fejl:"Base er ikke defineret"
Kode:0
URL-adresse:http://www.ni.dk/
Er her nogen der véd hvad jeg kan gøre?
Hej fra dior

Kommentar
Fra : dior

Dato : 19-03-07 22:40

Ps.Nogle gange kan jeg slet ikke komme ind på siden..Jeg har lige fået hjælp til at fjerne snavs,så det er ikke det der er i vejen.Det er på alle tider af døgnet det sker.I starten troede jeg det var overbelastning,men det kan det ikke være...

Kommentar
Fra : dior

Dato : 19-03-07 22:45

Det er linje der står,og ikke line

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 50 point
Dato : 20-03-07 00:46

Hej Dior.

Prøv lige at skifte startsiden til en anden, og se om det sker igen.

Prøv så at slette cookies og midlertidige internetfiler, og sæt startsiden tilbage til ni.dk igen.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 20-03-07 04:06

Godmorgen stl_s
Det vil jeg prøve lidt senere på dagen.Kl. er nu 04.06,så jeg skal lige være lidt mere vågenVil prøve at sove igen.På snarlig genskriv

Kommentar
Fra : dior

Dato : 20-03-07 04:39

Hmm,skulle lige se om det virkede.Det et da helt utroligt med dig..Ogselvfølgelig virkede det.Endnu engang tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 20-03-07 04:41

Tak for svaret stl_s.Jeg glemte at sætte startsiden tilbage til "ni",så foreløbig er det Yahoo der er startside,og det funker bare
Hilsen og godnat fra dior.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 20-03-07 04:50

Prøvede at sætte startsiden tilbage til "ni",men problemet var der stadig.Så nu beholder jeg foreløbig YahooNu må jeg vist hoppe i seng igen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-03-07 22:36

Hmm, det KAN være ni.dk som har et lille problem med IE7.

Ellers prøv lige dette:

Hent denne fil og pak den ud http://www.fbeej.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip

Dobbeltklik på iereg.bat og vent til den er færdig. Genstart maskinen.