/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bruger savnes...
Fra : dior
Vist : 486 gange
20 point
Dato : 18-03-07 22:19

Er her én der kan svare mig på,hvordan det kan være,at når jeg søger efter en bruger herinde,får jeg den besked,at der ikke findes en bruger med det navn..Jeg prøvede at søge efter stl_s men han eksisterer ikkeMen måske dukker brugernavnet kun op,hvis vedkommende er online?

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 30 point
Dato : 18-03-07 22:35

Du skal søge på stl ....................så kommer stl_s for den kan ikke søge på _

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 18-03-07 22:41

Tak for svaret e.c.Takker for hjælpen.Ja,man kan kun blive klogere herindeMen jeg har en kusine herinde.Hun kalder sig for gravhunden.Og det er ikke hver gang hendes navn dukker op,når jeg søger efter hende.Og der er ingen _ eller andre tegn.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-03-07 16:10

Ja - jeg kan også kun finde en gravhund, men ikke nogen gravhunden.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 19-03-07 23:47

Jeg har kunnet finde gravhunden nogle gange,men den dukker ikke altid op når jeg søger efter den.Jeg spurgte hende her i eftermiddags om hun havde slettet sig,men det har hun ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-03-07 13:27

Jeg gravede hende lige fri - så her er hun.
http://www.hirsenet.dk/gravhunden.htm