/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Anmodninger i MSN?
Fra : Hoegh
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 15-03-07 21:55

Hej derude..

Hvad betyder det at jeg har 5 ventende anmodninger i MSN? Jeg har prøvet at komme dem til livs, men "tjenesten er i øjeblikket ikke tilgængelig" (og det betyder aldrig...?)

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-03-07 22:18

Hej Hoegh
Jeg vil tro at det betyder,at det er 5 ansøgninger om venskab der venter på at blive accepteret,eller afvist..
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 15-03-07 22:20

Som jeg forstår det, er det noget med spaces og automatiske opdateringer af visitkort...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-07 22:24
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-07 22:30

Hej Hoegh.

Når man er nybegynder, er der mange ting man er nødt til at lære.

MSN er noget som man bliver tilbudt. Det er en åben mulighed for at kunne kommunikere med andre brugere.

Du har også fået dette tilbud. DU MÅ vurdere om du vil tage imod det eller ej.

Kun DU bestemmer.

Hvis du IKKE ønsker at kommunikere med andre brugere via MSN, kan du gå ind og fjerne programmer under Kontrolpanel -Fjern. o.s.v.

Du er blevet tilbudt nogle muligheder, hvis du ikke ønsker at benytte dig af disse så fjern dem.

Det er ikke spor vanskeligt.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-07 22:33

Og du kan også sagtens finde ud af HVEM der vil tale med dig, og så Blackliste dem. Hvis det er det du vil. Hvad er dit ? og Probl.?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-07 22:40

hoegh - du har helt ret - det er ofte og for det meste en anmodning til at deltage i spaces på msn - at du ikke kan komme videre er fordi anmodningen er afsendt automatisk på et tidspunkt og ikke relevant
Det sker ofte uden viden fra den der tilføjer dig - eller svarer på din invitation - du skal bare overse det - hvis nogen vil have dig ind i et space kan de med nemhed invitere dig så du kan se hvem det kommer fra - og så ved du også hvad det drejer sig om.

arne hvor læser du at hoegh er nybegynder ... og til dig - det har ikke en disse med tilføjelse af kontakter at gøre !!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-07 22:46

Når jeg læser spørgsmålene i mit link, ser det ud som om det er noget der sker ved opdatering af MSN,

hvor dine kontakter skal accepteres igen, eller du skal accepteres af dem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-07 22:52

Mirit -> Når en spørger stiller et sådant spørgsmål. Så ér han nybegynder. En erfaren bruger ville ikke spørge? Derfor lille skat

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-07 22:56

Men som sædvanligt VED Nordsted1 ikke en hujende skid om det.

Hun svarer med et LINK og TROR at hun har ret.

Profilen ANS gør det samme.

KANDU drejer sig om at VIDE og at kunne SVARE.

Bvadr.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-07 23:01

rolig nu det er ikke et chatroom

hoegh - se her - det er enten en invitation til at oprette et space - eller nogen der vil vise dig sit - jeg vil nu råde dig til bare at slette - dvs - når du engang kommer igennem så afvis

http://spaces.live.com/

arne - opdatér dig !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-07 23:07

lige et ps - messenger sender selv sådan en anmodning for at lokke dig til at lave dit eget space - hvis det var fra en kontakt ville vedkommende nok lige skrive det til dig også

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-07 23:08

Nemlig Miritdk

Citat
hvor dine kontakter skal accepteres igen, eller du skal accepteres af dem

Hvor stor er forskellen egentlig på window msn og msn??

Må hellere lige fjerne fluebenet, nu er arne gået i selvsving

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-07 23:09

De seneste gange man har hørt om at der er kommet Virus, Spam og lignende ind på Kandu-Pc'ere

er det sket via MSN. Jeg vil derfor anbefale dig at fjerne MSN i ALLE former fra din PC/Laptop.

Så må du finde en anden måde at kommunikere på?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-07 23:14

Jeg HAR tidligere benyttet MSN i flere forskellige forklædninger. Gør det ikke længere. MSN er den mest brugte vej til at bringe SNAVS ind i en PC.

Derfor.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-07 23:15

argghhhhh for filan da arne - nu er det nok - du aner jo ikke hvad du snakker om - så stop her - eller savner du at svine til / blive svinet til ???

skal du absolut lave ballade så lad være med at lade det gå ud over hoegh her - stil et spørgsmål selv - så kan du skabe dig der

hilsen "lille skat"

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-03-07 23:16

Citat
Men som sædvanligt VED Nordsted1 ikke en hujende skid om det.

Hun svarer med et LINK og TROR at hun har ret.

Profilen ANS gør det samme.
Du har ikke ret!!Jeg har fået meget hjælp fra både Nordsted1 og Ans!!Problemet er bare mange gange at i der er så gode til pc,svarer på en "forkert" måde.I må lige tænke på at vi der ikke er så gode til pc sprog,skal have problemet beskrevet på en lidt mere forståelig måde.Uden dog at det skal opfattes som om vi er "dumme".Det er vi altså ikkeVi andre har har også nogle ting vi er gode tilGrunden til at jeg er herinde,er jo netop at få hjælp til pc problemer.
Jeg kan nævne en person herinde som er knaldgod til at forklare ting og sager tydeligt,for os der ikke er så smarte til pc.Og det er e.c!!He he..De rimede endda
På snarlig genskriv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-07 23:21

nordsted kontakterne skal ikke genoprettes men bliver gemt påtværsted

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-07 23:45

Citat
arne.jakobsen

Dato : 15-03-07 22:56

--------------------------------------------------------------------------------
Men som sædvanligt VED Nordsted1 ikke en hujende skid om det.

Hun svarer med et LINK og TROR at hun har ret.

Profilen ANS gør det samme.

arne.jakobsen

Dato : 15-03-07 22:56

--------------------------------------------------------------------------------
Men som sædvanligt VED Nordsted1 ikke en hujende skid om det.

Hun svarer med et LINK og TROR at hun har ret.

Profilen ANS gør det samme.

KANDU drejer sig om at VIDE og at kunne SVARE.

Hvorfor skal jeg nu blandes ind i dette spørgsmål.

Citat
KANDU drejer sig om at VIDE og at kunne SVARE

Hvornår lever du selv op til det?????

Undskyld Hoegh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-07 23:48

nu du Er her ans - så smid lige lidt mere ved på bålet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-03-07 01:02

Forstår ikke helt hvorfor du skal række tunge. Du holder dig da ikke tilbage
Citat
miritdk

Dato : 15-03-07 23:15

--------------------------------------------------------------------------------
argghhhhh for filan da arne - nu er det nok - du aner jo ikke hvad du snakker om - så stop her - eller savner du at svine til / blive svinet til ???

skal du absolut lave ballade så lad være med at lade det gå ud over hoegh her - stil et spørgsmål selv - så kan du skabe dig der

hilsen "lille skat"

Jeg har samlet ved, men det skal ikke brænde op i denne tråd

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 16-03-07 08:49

Hey Alle

Sikke en masse snak I har haft mens jeg har sovet!
Det er jo ikke til at finde hverken hoved eller hale i...?

Er der en der lige kan opsummere hvad det er jeg skal foretage mig for at mine ventende anmodninger forsvinder?

Håber I alle kan blive cyberspace-venner igen, eller ihverfald "tale" pænt

Hoegh

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-03-07 11:35

Min kæreste har samme problem som jeg forgæves har forsøgt at udbedre. Jeg får samme fejlmeddelelse som du og efter at havde gennemsøgt hjælpfunktionen uden held er jeg blevet enig om at det er en upser i programmet og vi afventer næste opdatering...

Denne tråd er ikke ligefrem flaterende for div Kandu brugere, så vil du ikke lukke så den slags ikke tager om sig?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-03-07 11:40

Citat
KANDU drejer sig om at VIDE og at kunne SVARE

Nej det er så absolut forkert.
Kandu er vidensdeling..............altså den viden man nu engang har til rådighed.

Når man opdaterer MSN foreslår MSN at kontakterne opretholdes, og ved et JA sendes anmodninger ud til adresselisten.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-07 11:53

ja e.c og når vedkommende har et space kommer denne automatisk med fordi den enten er sat til det eller vedkommende ønsker at man besøger deres blogs.

pt bliver der fra hotline udsendt en mail der opfordrer til at skabe eget space/blog - det er frit valg

mailen lyder således :

Citat
Blog fra Hotmail til dit Windows Live-space
Vidste du, at du kan udgive blogindlæg på dit Windows Live™-space uden at forlade indbakken i Hotmail®? Det betyder, at du kan fortælle om, hvad der sker i dit liv, dine tanker og drømme, til alle dem, du holder af, uden at skulle fylde deres indbakker.

Sådan kommer du i gang med at blogge fra indbakken i Hotmail:

Klik på linket "Rediger dit space" i øverste højre hjørne af vinduet i dit Windows Live-space.
Aktiver udgivelse via e-mail fra dit space ved at gå til Indstillinger > Udgivelse via e-mail.
Angiv op til tre e-mail-adresser, som du vil bruge til udgivelse af blogindlæg med fotos på dit space.
Vælg, om du vil gemme blogindlæg som kladder eller udgive dem på dit space med det samme.
Gem indstillingerne.
Sådan sender du et blogindlæg fra indbakken i Hotmail til dit Windows Live-space:

Opret et nyt blogindlæg i en e-mail.
Skriv titlen på blogindlægget i emnefeltet.
Skriv indholdet, dvs. selve blogindlægget, i meddelelsesområdet.
Klik på Send for at sende eller gemme indlægget på dit space.
Så nemt er det! Blogindlægget udgives derefter i blogmodulet på dit Windows Live-space.

Opret et blogindlæg nu

og så et ps - når siden ikke er tilgængelig er det muligvis pga sikkerhedsindstillingerne - kig på dem (i IE og også i messenger)

tilføjelses anmodningerne dukker normalt op ved åbning af messenger - så det er i 9 ud af 10 tilfælde en anmodning om at deltage i en kontakts space/blog). Jeg fik omsider forlededen mulighed for at annullere disse efter genstridig forsøg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-07 11:55

ps.. der kan komme opdaterings bekræftigelse med når du vil besvare eller skrive mail - der får du de gammelkendte ciffer og bogstaver til at identificere - det er så småt begyndt nu - vær opmærksom på det

Annuller spørgsmålet
Fra : Hoegh

Dato : 21-05-07 14:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål