/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
MSN blokeringer...
Fra : rwo
Vist : 892 gange
500 point
Dato : 13-03-07 20:12

Findes der en hemmelig måde hvorpå jeg kan se om nogle af mine kontaktpersoner i messenger har blokeret mig??

I Messenger Plus tilføjelsesprogrammet kan man se hvilke lister man ikke er tilføjet på mere, men desværre sladrer den ikke om hvem der har blokeret mig...

rwo

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-03-07 20:23

Det kan faktisk lade sig gøre på denne side:

www.msn.41m.com

Du skal angive din MSN-adresse + password, men det er ikke et hackersite,
da jeg selv har prøvet det for lang tid siden, plus nogle af mine venner
har også prøvet det, og der er intet sket ved det.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-03-07 20:24

Bemærk: Hvis siden forsøger at installere noget software på din pc,
skal du sige NEJ TAK til det!

//Kettedk

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 13-03-07 20:39

jamen... den viser jo kun hvem der har slettet mig... ikkke blokeret mig...

rwo

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-03-07 20:42

Spørg miridt,dk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-03-07 20:42

Tro det eller ej, den viser altså også dem, der har blokeret dig
Kig oppe i titellinjen, når du går ind på siden

"MSNCHECK - MSN BLOCK CHECKER & MSN DELETE CHECKER"

//Kettedk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 21:40

Citat
Spørg miridt,dk
???????????????????? hvorfor dog det disken ??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 21:49

hvorfor egentlig gå så meget op i om nogen blokerer - vil de ikke have kontakt så må folk jo selv om det - ikke om jeg gad spilde tid på det .

blokeringer kan forresten opstå pludseligt i flere messengere uden at nogen har gjort det - ved ikke hvorfor

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 21:51

rwo - what so ever er den adresse du fik at kettedk en af dem der bør undgåes - du har så lige afleveret både din adresse og dit password - hvad følgen er får du vel så at se på et tidspunkt

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 13-03-07 21:53

nu kan jeg jo have mine grunde til at ville vide det..

og det er vel frit på kandu hvad man ønsker at spørge om....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 21:54

javist da - ingen kritik af dit spørgsmål - vi har alle vores meninger og skal vel helst ikke være ens alle sammen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-03-07 21:55

miridt.dk

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-03-07 21:56

Knock /Knock

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 14-03-07 19:05

Når du har åbnet messenger, og der står alle navnene på hvem du har på, kan du trykke på den der hedder funktioner allerøverst. Tryk derefter på instillinger, og derefter på beskyttelse af personlige oplysninger.

Så er der to fleter til venstre, og der stå over den ene: Liste over tilladte personer.
Hvis der nu står Søren ( eks) så højreklik en gang på søren, så kommer der tre ting frem i det banner. Den nederste står der slet, hvis den er sort har personen enten slettet dig eller blokeret dig.. det var et trick jeg fik af en god ven, der ved noget om den slags

Håber det er noget du kan bruge.

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 15-03-07 14:05

Citat
rwo - what so ever er den adresse du fik at kettedk en af dem der bør undgåes - du har så lige afleveret både din adresse og dit password - hvad følgen er får du vel så at se på et tidspunkt

Ikke for at blande mig for meget i denne tråd, så giver jeg lige miritdk ret. En gylden regel er, at man ikke skal oplyse brugernavn eller password til andre hjemmesider. Kan ikke lige huske diverse link, men der er masser af virusser mv. der elsker de oplysninger du lige har afgivet.

Blot til orientering og hjælp til at være forsigtig eller blot bruge sin sunde fornuft

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-07 00:14

Med aMSN kan du se hvem der har blokeret dig: http://www.amsn-project.net/download.php det gælder Linux udgaven, ved ikke helt om det gælder for Windows udgaven også