/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
transport Sjælland-Jylland
Fra : ibjerslev
Vist : 594 gange
20 point
Dato : 13-03-07 09:14

Jeg skal have en knallert fra Hørsholm til Jylland.
Det vil koste 1031 kr, så jeg kører selv over og henter den, medmindre der er andre, der vil tage den med meget billigere.
Eller er der én, der vil have noget med, når jeg alligevel er afsted?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-03-07 10:15

Flot tilbud. God ide.
Hvornår ? Hvor i Jylland ?
Mine forældre bor i Hørsholm og min søster i Hillerød.
De skal til Haderslev i denne måned i dagene omkring 22. marts.
Jeg selv bor i Republikken Als.
Så der er mulighed for transport af min familie (Eller dele deraf)
eller transport af din cykel med hjælpemotor.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-03-07 10:22

Min mor er dårligt gående og snakker som et vandfald.
Min far kan ikke høre en skid, men er frisk på at tage turen på gå-ben.
Der er delte meninger om deres personligheder.
Deres egen og alle andres.
Gambrius

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-03-07 12:39

Der findes da en transportbørs her på nettet, hvor man kan tilbyde eller søge transport.

Dit spørgsmål er måske hvilken dato du skal køre??

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-07 12:45

Citat
Eller er der én, der vil have noget med, når jeg alligevel er afsted?

Ja, jeg vil da gerne have to rundstykker, en basse og en ½ liter cacao!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-03-07 12:53

Sorry.................
Det er først midt April, mine forældre skal til Jylland og de ta'r nok toget til tante Gerda i Kolding.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-07 13:03

De forfløjne ældre folk

Kommentar
Fra : ibjerslev

Dato : 13-03-07 14:44

Jeg anede ikke, hvilken lavine, jeg kunne sætte i gang.
Men mere konkret:
Jeg tager min kassevogn og kører fra Brønderslev på mandag den 19. marts og tilbage via århus samme eller næste dag.

Hilsen Ib.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-07 14:58

Den lavine kunne blive startskuddet til en ny hjemmeside, hvor man kan søge 'et lift' af materiel art eller sig selv.

Der er altid nogen, der kender nogen, som kender een, der kender mange, som evt. sidder helt alene i bilen over Storebælt. Det bliver billigere for alle parter, når man deler udgiften,

- og mere miljøvenligt!

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-07 14:59

F.eks. har jeg en veninde, der skal have en lampe, tror jeg nok, fra Ålborg til Sønderborg......

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-03-07 15:42

Hej camillasmoster

Er di nu sikker på det er fra Ålborg til Sønderborg den lampe skal
og ikke fra Sønderborg til Ålborg?

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-03-07 16:28

Ta' du bare Hanne med over til min mooooaaar.
Hvis du så skal derover igen om et par måneder, ka' du prøve, om du
kan få hende med tilbage igen.
Jeg tvivler dog på, om de vil være færdige med at ordne verdenssituationen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-07 17:57

Gambrinus - du er........................................................................................................................................................................................ godtnok en slem knejt!

Det var nu ikke helt dumt - jeg skal til Helsinge den sidste weekend af marts..... og ta'r min bagdørsnøgle med - så er der ingen, der ser, når jeg kommer hjem