/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Labtec ultraflat wireless keyb
Fra : andreasf
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 12-03-07 23:47

Er der nogen der har dette og ved, hvor lang rækkevidden er på det? Jeg overvejer at købe det, men det skal kunne bruges uden problemer 2-3 meter væk fra PC'en i stuen.

Se keyboardet her: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000cr-USO-i?ProductID=mkrD4QFHvp0AAAEOBBY03xic&CatalogCategoryID=twfD4QFHs1sAAAEOyQ803xiY

Anyone?

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 13-03-07 05:54

Hej.
Jeg vidste ikke engang, at Labtech og Logitedh var samme firma

Du kan roligt prøve, hvis du ikke bor for langt fra Elgiganten. Deres returret er god. Du afleverer det blot og får pengene igen, hvis du bliver skuffet over det.

I øvrigt har FDB tilbud på Ino3 i pakke med tastatur og mus. Ved ikke, om det er en optisk mus.
Ino plejer at være fremstillet af "gode producenter" og forsynet med FDBs mærke. God kvalitet, som jeg har fine erfaringer med.
Har du en Kvickly i nærheden var det måske en mulighed.
VH
Leif