/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fransk Restaurant KBH
Fra : beckski
Vist : 590 gange
60 point
Dato : 11-03-07 16:29

Er der nogen der kender en god en???
Cofoco-gruppen skal det ikke værer - er prøvet!
Hovedretter helst under 200 kr....
og AOK gider jeg ikke ... nogen der har ekspertviden og egne erfaringer?
Beck

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 11-03-07 16:56

Klais Cuisine

Har været der 3 gange og har altid været ganske godt tilfreds
Der kan vælges fra et beskedent menukort, men maden er super
....og så må man medbringe sin egen vin
et minus (for mig) er at det er en røgfri restaurant...for andre en fordel

http://www.klais.dk/

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 11-03-07 17:00

lyder lækkert... points deles ud efter fredag, hvor middagen skal stå .............

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 11-03-07 21:48

lige præcis den samme, som jeg ville anbefale

rwo

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 13-03-07 08:55

Altså kom nu ... nogen må have nogen ideer .....

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 13-03-07 11:41

http://www.le-basilic.dk/default.asp?ID=99

Sidst jeg var der var det nogle svenskere, der drev den. Det var fantastisk mad. Menu med entre af stuvede svampe, ristedebrisler på smørristet brød, superlækkert! Hyggeligt sted med sans for detaljer (stofhåndklæder f.x.)