/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech Internet Navigator keyboard + f~
Fra : theking20000
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 14-01-03 09:45

Hvordan opsætter man tastaturet op til standard at starte op med "f-lås" aktiveret? Altså med standard F-tast funktion.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-03 11:48

Hej theking20000
på dette links kan du læse hvordan,plus du kan hente den sidste nye driver,da det har vist sig at den driver der fulgte med tastaturet er fuld af fejl
http://www.softmag.no/logitech_internet_navigator_keyboard_sp_ed%20.htm
men prøv at læse mere på linket
håber der er noget du kan bruge
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-03 13:32

Tillæg
Du kan også prøve at ringe til logitech
Denmark
Logitech Representation Office
Århusgade 88, 4.sal
2100 København Ø
Denmark
+45 70 20 06 17 Trade Sales Enquires (fax)
+45 35 44 55 16 Product Information
+45 35 44 55 17 Technical Help
eller du kan sende dem en email
http://makeashorterlink.com/?N6AF23413
når du kommer ind på linket makeasshorterlink,går der lige et øjeblik,så kommer du direkte om på email siden
Håber du får det til at virke
MVH Brian

Kommentar
Fra : gniske10

Dato : 22-06-03 00:19

Hej Brian.

Jeg har prøvet, at finde den løsning mange gange. Jeg har kontaktet Logitech, og deres tekniker siger, at det ikke kan lade sig gøre

Jeg har måtte acceptere det, men hvis du eller en anden finder en løsning, så vil jeg da gerne vide det. Jeg tror bare ikke rigtig på, at det er muligt.

// Gniske

Kommentar
Fra : gniske10

Dato : 22-06-03 00:20

Hej

Jeg har prøvet, at finde den løsning mange gange. Jeg har kontaktet Logitech, og deres tekniker siger, at det ikke kan lade sig gøre

Jeg har måtte acceptere det, men hvis du eller en anden finder en løsning, så vil jeg da gerne vide det. Jeg tror bare ikke rigtig på, at det er muligt.

// Gniske

Kommentar
Fra : theking20000

Dato : 30-07-03 08:59

Ved USB tilslutning er det ikke noget problem - Det kan åbenbart ikke lade sig gøre ved PS/2 tilslutning???

Accepteret svar
Fra : ruffi

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-04 21:24

Hej theking2000

Din sidste kommentar tyder på at du fik løst problemet?
Vil det sige at du selv kan bestemme om du vil starte op med F-tasterne som normalt eller som special funktion?
Hvilken driver bruger du, for jeg kan ikke få den valgmulighed.
Logitec USA siger det ikke kan lade sig gøre.

Jeg kunne godt tænke mig at rejse en mail-storm mod Logitech USA, for at få ændret følgende:

1. Mulighed for at ændre status på F-lås, som Num-lock og Caps-lock.
2. Mulighed for at programere F-Tasterne med keystroke, altså selv bestemme hvad tasterne skal gøre frem for noget der er forprogrameret, jeg tænker ikke på internet adresser, men feks skrive et navn, en kode ell. ligendende.
3. At kunne ændre User-tasten så den kunne lukke for maskinen i stedet for blot at gå i dvale.

Disse funktioner har jeg haft på mit gamle keyboard fra MEDION, det dur´ dog ikke mere.

Hvis nogen kunne forfatte sådan en mail, vil jeg gerne være med til at distrubuere en sådan.
Jeg tror det skal være direkte til Logitec i USA ellers tror jeg ikke der sker noget.

MVH ruffi Her er min mail hvis nogen vil hjælpe. ruffi@tdcadsl.dk

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 22-08-06 11:46

Tak for svaret ruffi.