/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program til film af billeder
Fra : BananJoe
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 10-03-07 21:00

Hey,

Hvilket program kan jeg bruge, til at lave en film, hvor jeg bare viser en masse billeder efter hinanden.

Jeg har forsøgt med Windows Movie Maker, men det skal være muligt at sætte intervallet mellem hvert billede ned til omkring 0,2 - 0,5 sekunder.

Hvilket program kan gøre det?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 10-03-07 21:07

Hey Joe
Jeg vil tro at Power Point kan gøre det.
Hej fra dior.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 21:43

Hvad skal intervallet bruges til ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 21:48

Bortset fra det kan Movie Maker da sættes FRA 0.25 og opefter

Kommentar
Fra : BananJoe

Dato : 10-03-07 21:48

Kan jeg gemme det i et filmformat i powerpoint? (Avi eller MPG.)

Jeg har i længere tid taget et billede af mig selv hver dag.

Formålet er at vise billederne efter hinanden i så kort et interval, så man kan se udviklingen.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-07 21:57

Det kan du også i Movie Maker.....

Bare gå i funktioner - indstillinger INDEN du lægger billederne ned i storyboard.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 21:58

Glemte lige - faneblad avanceret.....

Godkendelse af svar
Fra : BananJoe

Dato : 10-03-07 22:02

Det kunne man også.

0.125 er længere end man skulle tro med så mange billeder.

Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 22:14

Selv tak