/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Invitation til joost?
Fra : Manse9933
Vist : 435 gange
500 point
Dato : 07-03-07 18:19

Hej med jer.
Der er vel ikke en af jer der ligger inde
med en Invitation til joost som i vil
smide min vej??

http://www.joost.com/
Jeg er skrevet op som beta tester men nu er
der gået tre uger uden resultat og jeg er meget
nysgerrig

Manse9933

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 510 point
Dato : 07-03-07 18:31

Tjo det er jeg da - og har et par stykker i overskud
Hvor skal jeg sende hen ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-03-07 18:39

Det lyder fedt jeg lægger lige en mail adresse i en
PM.
Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 19:25

Spørg IPM

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=101171

</MOLOKYLE>

Ps. ...men bemærk mine forbehold over for 'Kazaar'/'Skype' folkene:

1.) http://www.kandu.dk/Spg100381.aspx
2.) http://www.kandu.dk/Spg100442.aspx

..de KOSTER

</MOLOKYLE ..IGEN>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-03-07 19:41

tiderne ændre sig Molo,Kazaar blev udnyttet af dem der opkøbte programmet(spy/reklame o.s.v) og ikke af ophavsmændene,vis du sælger en knallert til mig og jeg borer den så skal du vel ikke dele bøden med mig når jeg bliver snuppet for at overtræde loven,vel vel vel,skype har indset deres fejl med skype og
tredie part's plugins,selv om de ikke indrømmer det direkte ,men en opdatering til skype har rettet problemet så
det kan man vel godt kaldes en indrømmelse af fejlen,
jeg har testet skype i hoved og r(o)v og der er ikke
noogle problemer med den mer,tro mig jeg går meget
op i privatlivets fred,og jeg ved hvad jeg foretager mig du der du

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 19:57

Jeg har fuld tillid til du nok skal 'klare' dig gennem skærene Manse9933

..det var bare; hvis 'nogen' andre sku' få go'e idéer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-03-07 20:04

Ja,man kan ski ikke være forsigtig nok,en kan aldrig vide hvad penge kan drive folk tilderfor tager jeg altid en skærm dump af ophavsmændene's/firma privat politik så
jeg kan hænge dem ud på nettet vis de ikke overholder den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 20:09

Ork... jeg hænger ikke bare folk ud ..jeg (skærm-)dumper dem !!!

Den var sgu ny Manse9933

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-03-07 20:23

vis Anti pirat gruppen kan bruge skærmdump's i retten
til at dømme folk på/med så kan vi sku også,alle tæsk
til r(o)v huller'ne,frit DK,nyt ungdomshus nu,ingen ballade mere,nul vold,kys og kram til alle og et par nye bukser til dem med r(o)v'en bar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 20:33

Nummerlig </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-03-07 06:26

peque havde desværre ikke flere Invitationer,er der andre der kan hjælpe mig??vis der er så lægger jeg 500 points oven i,man kan åbent bart ikke forøge poæng over 500 hundrede så jeg vil åbne et nyt spørgsmål vis der er nogen der kan hjælpe mig.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 10-03-07 23:20

Tak for forsøget peque,jeg kommer vist ikke længere med det projekt.

Manse9933