/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er jeg den eneste
Fra : creamygirl
Vist : 1243 gange
500 point
Dato : 06-03-07 13:12

der undrer mig over dette klip?! http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1355

I medierne (som det blev fremstillet) fik jeg indtryk af, at denne borgergruppeleder var det rene dydsmønster, og at han var blevet behandlet grotesk dårligt af ordensmagten. Så min forventning til dette klip matcher da slet ikke dét som jeg ser i videoklippet.

Anholdelsen ser langt fra dramatisk ud – og jeg deler bestemt IKKE den anholdtes udtalelser, der nærmest lyder patetiske.

I medierne er det blevet fremstillet, som at politiet bevidst gik efter at anholde lige netop ham og uden begrundelse. Og så irriterer det mig virkelig, at finde sådan en gang crap som dette klip. For det lugter simpelthen langt væk af, at manden forsøger at piske en stemning op ved at fabrikere "beviser" når politiet ikke opfører sig, som han forventer.

Ad

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-07 13:21

Jo flere gange jeg ser klippet, jo mere bliver jeg overbevist om, at manden spiller martyr

Han nærmest klistrer sit "lidende" ansigt op mod muren, selvom det er tydeligt, at resten af kroppen er en ½ meter derfra og politiet ikke presser ham om mod den. Idiot *LOL*

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 510 point
Dato : 06-03-07 13:24

LOOOL

Imponerende. Han står og kalder politiet forpulede fascister. Så er det naturligvis mægtig klart at politiet gør noget forkert.

Og på nogen måde kalde anholdelsen voldsom er jo det rene flimmer. De nupper jo bare svinet, fører ham stille og rolig hen og klasker håndjern på ham. Så er den ikke længere.

Mage til klaphat. Men det er vel symptomatisk for alle medløberne at tingene skal pustes op (hvis man kan). De par gutter der mødte en flok "ikke-sympatisører" og mistede deres bukser, blev da vist behandlet "lidt" anderledes!

LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-07 13:28

"hvad fanden går det ud på mand - han har jo ikke gjort en skid" ..... Bliver der råbt i klippet..

Øhhh jo, det har han

Citat
§ 121. Den, som med hån, skældsord eller anden fornærmelig tiltale overfalder nogen af de i § 119 nævnte personer under udførelsen af hans tjeneste eller hverv eller i anledning af samme, straffes med bøde eller med fængsel indtil 6 måneder.

http://themis.dk/synopsis/docs/Lovsamling/Straffeloven_kap_14.html

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 13:31

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 13:32

Fedt sådan at få smadret sin by af en flok utilpassede pap-hjerner.

Kommentar
Fra : Kattrine

Dato : 06-03-07 14:04

Nej, det kan vi godt blive enige om. Sikke en klaphat. Håber han får som fortjent.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 14:50
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 06-03-07 15:26

Der skal IKKE herske tvivl om at det gør ondt når 2 betjente har vredet ens arme om på ryggen og løfter en.. selfølgelig står resten af kroppen lidt væk fra muren, men det forhindre dem ikke i at hovedet bliver presset..

Politiet bliver også nød til at tage fat, de er i undertal, og den eneste måde de kan styrer " hoben " på er ved magt..

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-03-07 15:31

Husk nu at gi' et bidrag til 'Fonden Jagtvej 69', så de ka' få
indsamlet de sidste 2 millioner, de mangler til at betale
for skaderne, de stakkels unge mennesker har forvoldt de sidste par dage.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 15:40

...eller husk www.ruthsvenner.dk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 15:41

.....Gambrinus, husk nu at det altid er DE ANDRES SKYLD

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 15:42

Gad vide om den der pøbel kan fremvise en kvittering på det musikanlæg der er sat i depot, iøvrigt!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-03-07 16:07

Kære Hr. Kølemontør
Du plejer da ikke at sælge med kvittering. Eller hva' ?
Nååå.... du har måske genkendt noget af din "varme" varer ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 16:10

Varme varer - mig?!?!?!?

Er det ikke kun hos dig det brænder??? Det har jeg da set billeder af!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 16:16

Iøvrigt har du vist kun modtaget piratkopier fra mig Gambrinus!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-03-07 16:23

Man kan ikke både blæse og have rent mel i posen !
Gambrinus

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 06-03-07 16:55

Det sjoveste jeg så i forbindelse med hele ståhajen her, var da de demonsterede engang i december (en (til at starte med) fredelig demonstration). De interviewer en yngre (UNG) person, som de spørger: "Ved du hvorfor I går til Blågårds Plads?". Demonstranten kigger forvirret rundt, og svarer noget i retningen af: "øøh bøh... Næh, det ved jeg ikke. Der går alle de andre jo hen!".

Jeg var ved at falde ned af sofaen af grin. Endnu et bevis på, at der er ALT for mange indvolveret i det her, som OVERHOVEDET ikke aner en pind om det!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 06-03-07 18:19

Jeg kan kun give de fleste her i tråden medhold!! Enig!! Klaphatte..

Hvis de idioter vidste hvor meget besvær de er til og alle de penge de koster samfundet

Og hvem kommer til at betale for den ballade? Skatte yderene!!

Godt jeg ikke bor derovre.. De omkring boende har min dybeste medfølelse!

- Anden

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 06-03-07 18:38

jeg kunne virkelig jeg godt tænke mig at vi gav båtnakken i film klippet plus hans "kammerater" en ø helt for sig selv. Jeg ville gerne se hvordan ideologien holder i praksis hvis man er tvunget til at begynde helt på bar bund.

for som det er nu trives de jo fint ved at snylte på det "kapitalistiske" samfund,,,, det samfund der har skaffet dem goder såsom tomme bygninger,,,, vandforsyning,,,, elektricitet og dagrenovation. Alt sammen noget de kan udnytte bare de husker samtidig at pointere,,,, at de selvfølgelig ikke respekterer dem.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-03-07 19:41

De har været vanvittige fra dag 1!

Mine forældre boede i en af de gader der støder op til bagsíden af Ungeren (den gang 'Folkets Hus'), fra mine forældres vinduer kunne vi følge det hele, da disse, dengang kaldtes de besættere, unge mennesker/børn, havde besat bygningen 'Folkets Hus'.

Da dagen kom, hvor politiet skulle fjerne dem, havde de, gennem lang tid, samlet brosten og andet skyts og de havde meget. Alligevel slap beholdningen jo op og dét de derefter foretog sig gjorde at de få der havde haft sympati for de unges mission, vendte totalt om! De begyndte nemlig at slå bygningens ruder i stykker og så kastede de disse store stykker glas ned mod betjentene som, trods deres skjold, var meget meget udsatte. Tænk engang....de SIGTEDE efter dem - FØJ FOR SA...

Den gang - som nu - ejede de overhovedet ikke respekt for andre mennesker eller deres liv og helbred.

Jeg er sgu ked af at de har ødelagt bydelen, for det er jo dét de har. Da jeg voksede op derinde, var dette område 'udkanten' af Nørrebro, der var fredeligt og roligt og vi var jo heldige at have grønne områder at nyde (Nørrebro Parken) og jeg har såmænd, mere end een gang, vandret hjem kl. møg om morgenen, uden at skænke farer en tanke. Det er slut med det, nu kan man dårligt gå i fred midt på dagen derinde.

Jeg er glad for at have forladt Hovedstaden for flere år siden, da den sidste af vore forældre døde, fik vi de øvrige gravsteder flyttet herud på bøhlandet, så nu kommer vi kun i vores barndomsby når vi skal lege turister

Hvad der skal ske med de unge, efter Ungerens endeligt? Jamen hvad med at lade deres forældre tage over, de er vist på tide

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 06-03-07 19:54

Hmm... apropos forældre.... så hørte jeg i radioen den anden dag en mor sige, at hun var stolt af sin datter (som ventede på en varetægtsfængsling) fordi hun ikke lod sig knægte, men turde at sige sin mening og holde på den.

Jeg tror ikke (heller), at vi skal forvente ret meget af forældrene...

Der er muligvis noget, jeg ikke har forstået eller fået fat i i hele den omtalte konflikt... Men for mig ser det ud som følgende:

Jeg finder en lækker bil på en tilfældig parkeringsplads, bryder ind i den og siger, at jeg vil beholde den. Nogle prøver at gyde olie på vandende og tilbyder mig, at jeg kvit og frit kan få en anden bil, der er lige så god... men jeg siger nej tak, for jeg har nu engang besluttet mig for den, jeg allerede har taget. Man skal jo være tro imod sine principper. Når politiet så alligevel kommer og fjerner mig fra bilen, så begynder jeg at smadre nogle tilfældige menneskers huse, og kaste med brosten (som jeg i øvrigt har brækket op af fortovet..) efter politiet for at gøre opmærksom på, at jeg er utilfreds.

Eller er der noget, jeg har overset?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-03-07 20:08

Citat
Jeg tror ikke (heller), at vi skal forvente ret meget af forældrene...

Der er i hvert fald en gruppe af forældre, der har "glemt" at lære deres børn, at frihed ikke kan eksistere uden ansvar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-07 21:07

Citat
Der er i hvert fald en gruppe af forældre, der har "glemt" at lære deres børn, at frihed ikke kan eksistere uden ansvar.

Der er også de forældre der ikke skifter deres børns lortebukser, men så er det jo godt at andre kan tage sig af at hive dem af.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 07-03-07 09:54

Den eneste jeg syntes politiet gør forkert i klippet fra Politikken er:

De burde have vredet hans arm 360. grader rundt til den var brækket.

Så syntes jeg også at dem man har anholdt skulle deles om de skader, som de har forvoldt over for samfundet og forretningsdrivende på Nørrebro. Samt hvad det har kostet staten i politi arbejde.

Et ex. 250 anholdte. Skader og politi indsats opgjort til 18. mill. kr.
Regne stykket ser så således ud 18.000.000/250=720000 at betale pr. mand.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 07-03-07 09:57

Hovsa der kom en nul for meget på i regne stykket.

Et ex. 250 anholdte. Skader og politi indsats opgjort til 18. mill. kr.
Regne stykket ser så således ud 18.000.000/250=72000 at betale pr. mand.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-07 10:43

LOOOL Arnely

Du ved jo godt at ansvarlighed kun er noget der gælder for de andre!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-07 10:48

har du set www.ruthsvenner.dk ???

Nu skal firmaer der passer deres job og udfører bestilt arbejde hænges ud på nettet og udsættes for hærværk af førbemeldte klovner og deres sympatisører. Samme klovner og deres sympatisører udgør ca 2% af befolkningen. Dvs et ret voldsomt mindretal i befolkningen. Men på bedste demokratiske facon ønsker disse subjekter at have magt, som var de det absolutte flertal (men med 0 ansvar).

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-07 11:24

Ja,man græmmes når man ser sådan et klip.Det er ikke småting politiet må finde sig i.Hvad sker der
med sådan en afstumpet halvhjerne,der direkte provokerer ordensmagten på denne måde?
Ikke en skid.Får han en bøde,møder han sikkert op på "kontanten" og får det offentlige til at betale
den.Jeg ved godt det er en sørgerlig tankegang,men det er sku`lige før man ønsker sig en lettere
totalitær styre her i landet,så dette udskud blev sat lidt på plads.Vi er alt-alt-ALT for blødsødne.
Den eneste trøst jeg ser i det her,er at jeg har indtryk af at ca.95% af befolkningen,er tilfredse
med politiets indsats.

Gud bevare Danmark.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 07-03-07 11:30

3773 jeg fatte ikke at den hjemmeside ikke er blevet lukket, lige på stedet. Var det midt firma der blev hægt ud, politianmeldte jeg den straks

Og så er det en ting mere jeg kan undre mig meget over. Hvordan kan man ha en holdning der siger, får jeg ikke min vilje - smadre jeg bare løst på alt i samfundet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-07 11:47

Den holdning er beklageligvis åbenbart udbredt. Kig bare rundt på kandu. Her er der også sympatisører, der synes det er vildt synd for ballademagerne, strømerne er nogle svin, det er Ruth's skyld, det er Ritt's skyld osv osv. I alle tilfælde er det "de andres" skyld. Og dem der smider med sten, er i deres grundlovssikrede ret til at massekrere en hel bydel. Ligeledes taler man lig Christiania om hævdvunden ejendomsret, uanset man i bund og grund har stjålet. Så skal "vi" yde alternative livsopfattelser råderum og space, sådan de kan få fred til at nyde deres "tyvekoster". At man ved enhver given lejlighed morer sig med at overpisse de omkringboende og deres virksomheder, samt smadrer alt hvad der bare dufter af "kapitalisme", er naturligvis noget "vi andre" skal acceptere.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-07 11:48

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-03-07 14:36

Citat
Den holdning er beklageligvis åbenbart udbredt.

Ja den er udbredt - og det jeg finder mest frastødende, er måden hvorpå de unges ideologiske forsvarere fremstiller urolighederne. De sidder Gud døde mig og proklamerer det er kamp mellem unge, der ønsker frihed til at udleve en alternativ livsstil, og en politistyrke, der søger at undertrykke denne frihed på totalitær facon. De sidder ynkeligt og fabrikerer det ene "bevis" efter det det andet, for at få vores helt fantastiske politikorps til at fremstå som de rene volds psykopater. Klippet i mit startindlæg er et fint eksempel på, hvad det er de har gang i.

Alt dette Ungdomshalløj handler sq ikke om undertrykkelse og totalitær politi. Det handler om en ideologisk kamp mellem anarki og demokrati, for ungerne skriger på frihed, men glemmer samtidig, at frihed ikke kan eksistere uden ansvar.

Forleden på tv, så jeg for Gud ved hvilken gang nogle ideologiske forsvarere tale med om, hvorfor de unge bruger vold som middel – og undskyldningen er den samme som altid. Jamen det er da fordi, at de føler de har været udsat for en stor uretfærdighed, som de ingen indflydelse har haft på – og det pisser mig virkelig af, at man som et voksent menneske kan have så slatten en opfattelse af virkeligheden.

Hvad er det dog for noget vrøvl at påstå de IKKE har haft indflydelse..

De kunne eksempelvis da brandinspektøren bankede på døren til Jagtvej 69, og bad om lov til at komme indenfor, have lukket ham ind, i stedet for at bede ham skride, fordi han ikke var velkommen.

Man kan undre sig over hvorfor noget så simpelt og nødvendigt som tilsyn med deres egen og andres sikkerhed blev afvist?!. Men sandheden er nok også lidt tys tys, idet det jo helst ikke skal ud i den bredere befolkning, at de søde og naive unge (som vi ikke må glemme også kom i huset) reelt set ikke havde en skid at skulle have sagt i det hus, fordi det var en integreret del af den anarkisme-romantiserende ideologi, der herskede hos de mest hard core elementer i Ungdomshuset, der reelt satte dagsordenen i miljøet . Og når de besluttede, at en brandinspektør er repræsentant for en statslig myndighed og magtstruktur, som man ikke anerkender legitimiteten af, så er det fuldkommen ligegyldigt hvad resten af brugerne mener. Ifølge deres anarkisme logik er det nemlig uacceptabelt, at en sådan inspektør skulle have lov til at komme indenfor og endda have en mening om, hvorvidt det var forsvarligt at stille øl fustager, musik grej, eller kasser med brosten foran branddøre eller ej.

Det er klart, at disse gentagne afvisninger af et lovligt kontrolbesøg blev rapporteret op gennem teknisk forvaltning i kommunen, og dermed tvang brugerne af Ungdomshuset reelt politikerne på rådhuset ud i en situation, hvor de blev nødt til at tage stilling til den kritik der potentielt kunne rejse sig mod politikerne i Borgerrepræsentationen, hvis der en dag skulle udbryde brand på Jagtvej 69 og unge brugere døde som følge af blokerede brandveje. Og at dette ikke var blevet imødegået på forsvarlig vis af myndighederne (og dermed politikerne), via de lovpligtige kontrolbesøg fra brandinspektørers side.

http://politiken.dk/indland/fakta_indland/article205441.ece

Og fødevarestyrelsen redegørese for kontrollen med folkekøkkenet i Ungdomshuset, Nørrebro:

http://www.folketinget.dk/samling/20061/spoergsmaal/S1372/svar/endeligt/20061215/334327.HTM

Denne stejlhed har de fastholdt hele vejen igennem, både henover opsigelsen, salget til advokaten, videresalget til Faderhuset, retssagerne og helt op til stadfæstelsen ved Landsretten, hvor det langsomt går op for brugerne, at det trækker op til at de rent faktisk SKAL ud af Jagtvej 69. Og at politiet i sidste ende kunne risikere at blive sat ind, for at kunne gennemføre fogedforretningen.

Arggghhhh politi. Den myndighed af alle de hader allermest.

Og nu kommer vi til næste lejlighed, hvor de missede deres indflydelse. For blandt diverse politikere begynder man at tale om en politisk redningsaktion for ungdomshusets brugere. Siden landsretten slog ejerforholdet til Jagtvej 69 fast har Politikerne rent faktisk strækket sig langt, for at finde et andet sted til brugerne af Ungdomshuset. Men dette har de fandme også strittet imod, og har ikke kunnet beslutte sig for, hvornår man skulle slå til og sige ja tak til politikernes forslag. Og igen kan man undre sig, og spørge, hvorfor?!

Ja fordi brugerne på deres mandagsmøder, hvor beslutninger træffes blandt Ungdomshusets brugere, der benytter de sig af den samme beslutningsmodel som også anvendes på Christiania det såkaldte konsensus demokrati..

Dette betyder, at alle skal være enige, før en beslutning kan træffes. Dog nægter man at bruge afstemninger, fordi der så potentielt vil være et mindretal blandt brugerne, der ikke er enige i afstemningens resultat. Det siger sig selv, at diskussionerne derfor kan trække ud i det uendelige, og man kan sige, at en gruppe med sådan en beslutningsmodel ikke er særlig beslutningsdygtige. Der vil i hvert fald være muligheder der forpasses i en forhandlingssituation, fordi modparten jo ikke kan/vil, eller SKAL vente i det uendelige på et svar.

Set med mine øjne, så er brugerne af Ungdomshuset i disse temmelig afgørende øjeblikke gået i fuldkommen ideologisk selvsving, og har totalt misset, at de har skudt sig selv i foden ved at stå så stejlt på de ideologiske principper. Og hvor må det være surt at opdage, da både brandsikkerhed, som er stridens startpunkt, - og et alternativt værested jo netop er til ubetinget fordel for brugerne selv.

Og jo da. Et eller andet sted synes jeg det er synd for den mere fredelige del af Ungdomshusets brugere. Men hvorfor fanden har de ikke stået frem noget før med deres blomster og tilkendegivet, at de er modstandere af den vold hard core idioterne priser så højt?! –…De ligger som de har redt (dårlig kliche) men sandt nok. Hvis bare de havde taget afstand allerede den. 16 december, så tror jeg de havde haft deres hus i dag. – og det kunne jeg sagtens have undt dem, for det er i DETTE segment af miljøet, at den reelle samarbejdsvilje med myndighederne skal findes.

Anarkist segmentet derimod. De burde fandme have være kylet ud af miljøet for længst, for det er reelt dem, der har fucket hele situationen op for de "bløde" unge, netop ved at være så hard core - paranoidt små-psykopatiske – og kompromisløse overfor selv de mindste ting som myndighederne og det omkringliggende samfund står for. Det være sig lige fra benægtelsen af den nødvendige brandsikkerhedskontrol og fødevarekontrol, over retssagerne og til den vold, der har kørt både d. 16. december og i dagene efter rømningen af Jagtvej 69.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 07-03-07 15:03

Det er sørgeligt - at politiet gang på gang skal hænges ud som voldsforbrydere. Desværre har medierne jo også deres andel i det, for der er jo intet så godt som at vise en politimand som udøver den fornødne magt i sit arbejde. Alle har jo set de sindsyge psykopater som kaster sten og det der er værre, så det kan nok ikke sælge lige så mange aviser mv./trække seer til skærmen.

Jeg mener at den pågældende politimand skulle indstilles til forfremmelse fordi han jo ikke brugte unødig vold. (personligt ved jeg ikke hvoirdan jeg havde reageret).

Citat
Den eneste jeg syntes politiet gør forkert i klippet fra Politikken er:

De burde have vredet hans arm 360. grader rundt til den var brækket.
- meget enig - og for derefter at gøre det igen....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 07-03-07 17:27

NU er hjemmesiden lukket

Vaxen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-07 18:20

Nu blev jeg senilkonfus (Yvonne).

"NU er hjemmesiden lukket".

Mig bekendt er kandu.dk en hjemmeside.Ret mig hvis jeg tar`fejl.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 07-03-07 18:22

Hehe.... Det var nu www.ruthsvenner.dk jeg henviste til - men ok, det ville have været elegant, hvis jeg lige havde skrevet det

Vaxen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-07 18:42

Helt okay,Vaxen.
Jeg var måske lige ved at afprøve min sarkasme,undskyld.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-07 13:06

http://kandu.dk/spg101489.aspx kommenteres denne tråd og dens deltagere lystigt.

Jeg har dog blacklistet mig selv fra deltagelse!

LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-07 13:26

Knete = OK

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 08-03-07 13:28

http://kandu.dk/spg101489.aspx jeg plombede i,men har hakket fra igen,,,

De herrer går lidt for meget op i hvem de kan lide,og hvem de ikke kan lide,efter min mening

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-07 13:35

Tjaaaa Knete. Jeg har nu aldrig lagt skjul på hvorfor jeg ikke holder af Bjarne. Det er bare ligesom det er gået op for ham efterhånden. Mærkeligt at han ikke skal udbrede sig om anvendelsen af dobbeltprofiler. Jeg tror han har seks.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-07 13:37

Molo har jeg ikke holdt noget fordækt for. Han er oplyst om at årsagen til hans udelukkelse fra mine tråde er selvsving og meget dyb uenighed. Uenigheden kunne jeg klare, men selvsvingene er for trælse.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 08-03-07 13:40

Citat
dobbeltprofiler. Jeg tror han har seks.
- vil det sige 12 ??

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 08-03-07 13:44

jeg må erkende at jeg ikke helt forstår den store interesse og debat om blacklist,,,,?

til dem der føler sig overset og tilsidesat -> KOM DOG VIDERE

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-07 13:45

LOOL pve

Sansynligvis. Han kan ikke huske noget om de seks, siger han!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-07 13:46

Næh, vel Knete.

Man er udelukket af nogle brugere - fred være med det. Man har selv udelukket nogle, and so what!

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 08-03-07 13:48

der tales om moderatorer i pågældende tråd. skal det så være ham med de mange profiler,eller ham med de mange indlæg?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-07 13:49

nå, knete så fik du dig en ven i Bjarne0.

Om alt er. må man sige at han trods alt brugte sit eget login, den her gang til at være uenig med Molo. Det er sgu da altid noget!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-07 13:51

LOOOOL, se det er jo svært......

Arne vil jo frygtelig gerne. Bjarne er åhhh så retsskaffen, og Molo mener som andre radikale, at han er den eneste med de vise sten.

Det vil være fælt om der pludselig kom en moderator! Sikke de tilrettevisninger der skulle til inden der blev ro.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 08-03-07 14:09

Bjarne misforstod vidst min sidste kommentar. At jeg synes molekyles tråde er kedelige hænger da ikke sammen med,at jeg ikke er enig med ham.hvordan kom bjarne mon frem til det?

Først trode jeg det var skoene der var for små for så vel molekyle som bjarne,men det tyder på at det er kasketten der strammer.

haKKER AF HER,og går på week-end.

ciao

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-03-07 15:40

ØV - igen er ski..god debat ødelagt af personfnidder

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-03-07 15:41

Lav da, for ind i H...... en tråd hvor I kan rakke ned på 'de andre'.
Der ødelægges så mange gode tråde af alt det personfnidder, hvor er det ærgerligt....

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 08-03-07 16:06

Hvem Arne er det i taler om

Ikke mig vel?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-03-07 17:14

.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-03-07 01:50

Citat
http://kandu.dk/spg101489.aspx kommenteres denne tråd og dens deltagere lystigt.

Jeg har dog blacklistet mig selv fra deltagelse!

hehe, endnu en klynketråd. Og jeg fjols købte den

Jeg kan dog ikke helt bestemme mig for, om der er tale om Gøg og Gokke, eller om Göbels og Göring. I hvert fald lader det til, at mottoet er: "Er du ikke med os er du mod os"

Men jo, det var da forventeligt, at Megaloman narcissisten ikke kunne dy sig for at tvære lidt i hans forbitrelse over at være blevet blacklistet. Det må simpelthen overraske "oraklet" enorm, for det strider jo imod, hvordan han omfatter sig selv, at nogen virkelig kan finde på det

Så bumtidibum - hvad kan jeg sige, andet end Kohbergs boller, samt at Megalomanen for min skyld kan lege videre. Både ham om multiprofilen har udstråling som en mælkekarton – og jeg kan simpelthen ikke tage mælkekartoner med påsatte glorier seriøst..

For mig at se har de en eller anden form for hierarki issue, når de tosser rundt her på kandu - og fred være med. Bare ærgeligt at de begge fremstår, som de lige er hentet i et fritidshjem for underlige børn.. LOOOL

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 12-03-07 01:52

Efter først til mølle princippet

Så kan de bide tånegle over det også

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-07 11:19

http://www.skattetryk.dk/2006/05/13/kleptomani-og-megalomani/

...det var et svært ord for en bonderøv som mig, men rammende må man sige!

LOOOL