/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Aldi Medion PC floppy og jazz drev
Fra : jbln
Vist : 316 gange
140 point
Dato : 13-01-03 15:28

"Jørn Rasmussen" skrev d. 08-12-02 18:27 dette indlæg :
> Jamen er det ikke herligt når problemerne ikke er større -
> Tak for hurtigt svar.
>
> Hej

Jeg har på min gamle PC et Jazz drev til både 1 og 2 GB data. Jeg jeg et ekstra og et SCSCI kort.

Kan jeg i Medion PC installere både dette (så jeg let kan flytte data mellem de to maskiner) og et floppy drev?

Ofte kommer min søn med diskette fra sin bærbare, som vi så skal arbejde videre på på den stationære.

På forhånd tak

Jørgen Lerche Nielsen

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 150 point
Dato : 13-01-03 15:46

Det er der ingen problem i.

Floppy drevet sider på sin egen kontroller. Den kan have 2 floppy drev A : og B : u uafhængig af hvad der ellers måtte være på din PC.

Dit SCSI kort sætter du ind på et leddig PCI-slot på komputerens bundkort. Du kan have op til 8-enheder forbundet til et SCSI-kort.

Din windows understøtter alle drevene og de får tildelt hver deres bogstav.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Godkendelse af svar
Fra : jbln

Dato : 13-01-03 17:00

Hej

Tak for det gode svar - jeg må prøve mig frem. Håber at få lidt hjælp til de konkrete operationer

Jørgen

Kommentar
Fra : jbln

Dato : 13-01-03 17:00

Hej

Tak for det gode svar - jeg må prøve mig frem. Håber at få lidt hjælp til de konkrete operationer

Jørgen

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 13-01-03 17:32

Til hver en tid