/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Adressekartotek
Fra : dior
Vist : 485 gange
10 point
Dato : 26-02-07 20:38

Hey.
Denne gang er det min bror der gerne vil have hjælp
Når han går ind på Outlook Express,står hans adressekartotek ikke fremme,som det gør på min,med alle navne og e-mail adresser.
Hvilke indstillinger skal vi gå ind i,for at få det frem?
Hilsen fra dior

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 26-02-07 20:44

mener du at der ikke er ikon der hedder adresser - eller er det kontaktlisten i venstre side ???

første - gå i layout - tilpas værktøjslinie og vælg vis adresser

andet - gå i layout og sæt flue i kontaktpersoner

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-02-07 20:47

åbn Outlook Express
H-klik oppe på værktøjslinien og vælg "tilpas"
I venstre rude findes ikonet adressebog > send ikonet over i højre rude og den er med fremme.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 20:50

Foreløbig tak MiritHar lige broren i fonen.Vender tilbage når han er færdig med at sludre

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 26-02-07 21:18

tryk på vis >> layout>>flueben i kontakpersoner volia så er de fremme på forsiden.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-02-07 21:20

Gå i Vis -> Layout -> Flueben i bl.a. Kontaktpersoner . Så ligger de i venstre side

Clou

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 21:59

Tak for svaret miritdk.Min bror er altså værre end jeg til at tage imod lærdom

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 22:16

Også tak til i andre der ville hjælpeOg hav en god aften/nat.
Hilsen fra dior.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-07 22:33

Citat
.Vender tilbage når han er færdig med at sludre
... er vist da noget der ligger til familien

velbekomme

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 23:21

Citat
... er vist da noget der ligger til familien
Det kan jeg kun give dig ret i
Tro mig...Det tog mig ½ time at forklare ham det med adressekartoteket!Og intet er jo mere logisk end detHan VILLE ikke høre efter hvad jeg sagde
Vær glad for at han ikke også er herinde på Kandu.Så ville i allesammen få et nervesammenbrud
Sov godt