/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MusicMatch JukeBox
Fra : Smukke_Ole
Vist : 812 gange
500 point
Dato : 26-02-07 11:35

Jeg har i flere år anvendt dette program og været meget tilfreds med det. Versionsnummer er gledet ud af hukommelsen.
Forleden dag gik der imidlertid kuk i det, så jeg afinstallerede det, søgte på nettet og fik så fat i efterfølgeren Yahoo JukeBox eller sådan noget lignende. Dette er jeg imidlertid ikke særlig tilfreds med, så det afinstallerede jeg også, gik på nettet og fandt noget MusicMatch JukeBox Older versions.
Der prøvede jeg så at downloade forskellige versioner, men fælles for dem alle var, at efter Setup var startet, så skete der ikke en sk..
Derfor er spørgsmålet: Hvor kan man finde en ældre (freeware) version af dette udmærkede program, som vel at mærke kan installeres ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-02-07 11:48
Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 26-02-07 12:00

-> copycatDK

Tak for linket, men det er til noget nær den samme version, som Yahoo udgiver, og der er en bunke bimdinger på, hvor og hvordan musikfilerne skal placeeres.
Det jeg er ude efter er en ældre version af MMJB, som bl. a. kan editere TAG'en for en MP3 fil

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-02-07 12:29

jeg har ver. 7.2 liggende - bruger den ikke så den må du da godt få

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 26-02-07 12:31

-> hcma

Det lyder dejligt. Kan den editere i TAG'en ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-07 12:37

På siden herunder, kan du hente alle de gamle versioner af MusicMatch: http://www.oldversion.com/program.php?n=mmatch

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 26-02-07 12:40

-> o.v.n.

Det er det jeg har prøvet.

Citat fra spørgsmålet:
gik på nettet og fandt noget MusicMatch JukeBox Older versions.
Der prøvede jeg så at downloade forskellige versioner, men fælles for dem alle var, at efter Setup var startet, så skete der ikke en sk..

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-07 12:40

Læser først nu, at det har du prøvet

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-02-07 12:43

ligger her: http://www.hcma.dk/uploads1/musicmatch_jukebox_ver.htm
incl. serial-no.

jeg sletter den senere i aften

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-02-07 12:44

skriv lige når du har hentet den ned og installeret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-07 12:53

Måske er det en ide, at køre en reg. cleaner, når du har afinstaleret før du forsøger at instalere på ny: http://www.majorgeeks.com/download4134.html når den har scannet kan du du rolig slette det der står som Safe to delete, det er måske et forsøg værd

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 26-02-07 13:09

-> o.v.n.

Det har jeg skam gjort, og den finder ingenting, men tak for tip'et.

-> hcma Nu har jeg hentet .exe filen og serial nummeret. (og gemt dem på computeren)
Jeg har også oprøvet at installere, men når den kommer der til, hvor den skriver:
Please wait for Setup to configure... så går den i stå.
Jeg kan godt installere andre programmer, f.eks. har jeg lige hentet og kørt den nye version af
TweakNow Regcleaner, som anbefalet af o.v.n, uden problemer.
Er der et godt bud, hvad jeg gør galt ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-02-07 14:02

aner ikke hvad du gør galt; har lige downloaded den til skrivebordet og installeret uden problemer.

hvis den har lagt noget ind under programmer, er det bedste du kan gøre at fjerne det via systemgendannelse til en tidligere dato. (har også lige prøvet det, og systemet er genoprettet til gårs dato)

jeg fjerner uploaded igen.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 26-02-07 15:12

-> hcma

Det er ok med at fjerne uploades igen.
Jeg gennemsøgte Registreringsdatabasen med "håndkraft" og fjernede alt, der hed noget med MusicMatch samtidig med at jeg slettede selve programmet i Stifinder. Efterfølgende kørte jeg et check på registreringsdatabasen, men der blev heller ikke fundet noget
Alligevel kommer den ikke længere med installationen end sidste gang.
Jeg har scannet for virus, spyware og jeg ska' komme efter´dig, men de finder ingen ting.
Jeg kan ikke forstå det, men det er åbenbart ikke meningen at jeg skal bruge MusicMatch.

Smukke_ole

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-02-07 16:25

Der kan ligge mapper andre steder på harddisken, som kan blokere. Prøv at gennemsøge den via Søg, med søgeordet Musicmatch.

Prøv også en rensning af harddisken og registreringsdatabasen, f,eks med Crapcleaner http://www.ccleaner.com/download/builds.aspx (Vælg nummer to).

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 06-03-07 10:37

Jeg må nol opgive MusicMatch, som jeg fortrinsvis brugte til at editere/redigere MP3 tags.
Findes der et andet (freeware) program, som kan klare det ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 06-03-07 10:38

nol = nok

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-07 13:34

Du behøver ikke ekstra programmer for at redigere id tags, højre klik på din mp3 fil og vælg Egenskaber, fanebladet Dokument info, ned og klik på avanceret, når du klikker til højre på linien du vil redigere, får du mulighed for at skrive i linien, slut af med Anvend og Ok

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-07 13:37
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 06-03-07 13:37

Er det den samme linie i flere mp3 filer, du vil redigere (for eksempel album navn), markerer du alle de filer du vil ændre, samme fremgangsmåde som ovenfor, nu står det samme på den linie, i alle de mp3 filer du havde markeret

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 06-03-07 13:44

Tak for svaret o.v.n..

Det var lige det, jeg ikke vidste.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-07 13:50

Godt du fik løst problemet