/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Sjovt program efterlyses
Fra : dior
Vist : 543 gange
25 point
Dato : 26-02-07 09:26

God formiddag
Er her én der kender nedenstående link?Så vil jeg spørge om det er et program man kan købe,og hvorhenne?
Man kan godt downloade det,men så virker det kun i 7 dage.Det er der jo ikke meget sjov ved
http://www.reallusion.com/e3dstudio/
Hej fra dior

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-02-07 09:30

http://www.reallusion.com/e3dstudio/e3ds_purchase.asp

Der er en knap der hedder "buy now"... Mon man kan købe det der?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 09:38

Citat
Der er en knap der hedder "buy now"... Mon man kan købe det der?
Du er godt nok morgenfrisk...
Jeg skulle selvfølgelig have skrevet om man kunne købe det på en dansk side

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-02-07 09:40

Bare nysgerrig, hvad er forskellen på HVOR du køber programmet?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 09:43

Citat
Bare nysgerrig, hvad er forskellen på HVOR du køber programmet?
Det er fordi jeg er en til at forstå engelsk,og så er jeg bange for at komme til at lave noget forkert når jeg skal bestille det.Det bedste ville være hvis man kunne købe det i en forretning

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-07 09:46

Det kan du ikke - du kan godt finde det på en dansk side, men du bliver ledt til den engelske/amrk. side når du vil købe.....

Programmet er jo under alle omstændigheder på engelsk, sååååå

Få en til at hjælpe dig med at bestille.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 26-02-07 09:48
Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-07 09:51

Bare tryk på "add to basket" - så kommer den danske side....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-07 14:22

http://www.anim8or.com/ prøv dig frem med det her gratisprogram først

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 14:36

Citat
Betalingssiden er på DANSK
Selv om du "mobber" mig herinde,bliver jeg nød til at acceptere dit svar.Jeg er ellers ikke meget for detJeg har nu været inde på den danske side og har bestilt,givet firmaet mit kontonummer og udfyldt alt det jeg skulle.Meeen..Da jeg blev bedt om at indtaste en registreringsnøgle til netbank,stoppede jeg.Den skal man jo aldrig opgive.Forøvrigt kunne jeg heller ikke,af den simple grund,at jeg slet ikke HAR netbank,men kun kontokik.Der er ikke trukket noget på kontoen endnu,og jeg har ikke fået tilsendt en bekræftelse på noget.Så regner med at jeg gør forsøget igen på et tidspunkt,hvis ikke jeg hører fra firmaet.
Min kusine der ellers er ret skrap til pc,kunne heller ikke forstå hvorfor jeg blev bedt om at indtaste registreringsnøglen..Det er jo en meget "privat" ting..
Tak for hjælpenDet skal nok lykkes på et tidspunkt.
Hej fra dior.

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 14:38

Tak for svaret refi.Sødt af dig at hjælpe,selv om du tit er strid ved mig

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 14:41

Citat
http://www.anim8or.com/ prøv dig frem med det her gratisprogram først
Tak for rådet Mirit,men nu har jeg set mig blind på det andet program

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 14:42

Citat
Bare tryk på "add to basket" - så kommer den danske side....
Det var slet ikke nødvendigt.Den danske side kom frem med det samme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-07 15:01

Alle steder hvor du betaler på nettet skal du bruge enten kortnummer og kontrolkode eller din pikode....

Det har ikke noget med firmaet at gøre - din bank skal jo bruge oplysningerne så ANDRE ikke bare kan trække fra din konto....

Du vil ALTID forneden i din browser kunne se en LÅST hængelås....

Dermed er du på en "sikker" side....

Men klart - hvis du ikke har netbank eller kort kan du jo ikke betale på nettet.....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 15:42

Citat
Men klart - hvis du ikke har netbank eller kort kan du jo ikke betale på nettet.....
Du har ret i det du skriver.Jeg har handlet meget på nettet,og kender godt til al sikkerheden.Men det er første gang i dag,at jeg er stødt på det med registreringsnøglen.Jeg talte med en supporter fra Nordea,og han fortalte at flere og flere internetbutikker var begyndt at skulle have den dersens nøglekode.Netop pga. ekstra sikkerhed.Men jeg blev da noget forvirret,for den nøgle er jeg aldrig før blevet bedt om at oplyse.Da jeg jo ikke har netbank.Men det fik supporteren mig så overtalt til at få.Bare pga. programSå der går nok 14 dage inden jeg kan komme til at lege.Jeg er ikke særlig tålmodig hvad den slags angår

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-02-07 15:45

Ps.De andre gange når jeg har købt varer over nettet,har jeg betalt med mit visa dankort.Ingen problemer dérDet bruger jeg faktisk ret meget.Især når jeg handler ind til mine katte