/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Online butik med ældre musik
Fra : o.v.n.
Vist : 496 gange
200 point
Dato : 24-02-07 19:41

Er der nogen som kender et eller andet sted, hvor man kan købe musik, lidt ældre end det de har hos TDC og Bilka med flere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-02-07 19:47

Spørgsmålet kan også udvides, med et tillæg: Hvordan søger jeg i Kandu tips, engang for ikke så mange måneder siden, var der et tip til en side hvor der var (næsten) alverdens lidt ældre musik, jeg har haft den i Foretrukne, men har formateret siden

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 24-02-07 19:55

Du må selv søge på den konkrete kunstner du ønsker, men du kan jo prøve de velassorterede cdskiven.dk eller itunes...

Mht. at søge i kandu tips, så søger man normalt ude i boksen til venstre, og på efterfølgende side efterlader man blot fluebenet i boksen "tips"..... Se f.eks. her:

http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=20209&ss=%c3%a6ldre+musik&sa=2

Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 210 point
Dato : 24-02-07 20:08

www.accord.dk
God weekend til dig

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-02-07 20:35

Tak for svaret dior. jeg kom lige lidt ekstra point i posen, jeg fandt hvad jeg søgte

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-02-07 20:37

Også tak til kazistuta, for hjælp til søgning

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-02-07 08:19

Jeg har selv handlet en del i Accord.Jeg er glad for at du fandt hvad du søgte.
Og mange tak for point.