/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brugbar bærbar eller ikke brug
Fra : stig54
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 24-02-07 09:34

Medion MD9790 Celeron bærbar med 1,1 Ghz processor. PC'en har følgende specifikationer.
Intel Celeron 1100 Mhz processor
128Mb RAM
20 GB Harddisk
Diskettedrev
Combodrev DVD+CD-brænder
56 K-modem
Netværkskort
Lydkort
PC'en er 100 % funktionsdygtig. Det skal dog bemærkes, at batteriet er lidt "træt" og derfor kun holder PC'en i luften i 4-5 minutter.

PC'en leveres med original Windows XP Home-edition installeret. Der medfølger selvfølgelig strømforsyning, brugermanual samt original medie med Windows XP Home-edition samt original "Application og Support CD" indeholdende bl.a. Nero Burning software samt Power-DVD

Er 1600,- en rimelig investering når denne skal bruges som supplement til den faste stationære hjemme pc mest beregnet på at kunne tage med sig på rejser o.s.v.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 24-02-07 09:35

Der skulle stå brugbar bærbar eller ikke brugbar??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-02-07 09:36

Ikke brugbar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-02-07 09:37

500 er mere rimelig.
Men for det ville jeg køben den.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 24-02-07 10:59

Citat
128Mb RAM til Windows XP.
Træt batteri.
Thi kendes for ret : Alt for dyr ! Ikke brugbar !
Gambrinus

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 24-02-07 12:35

Det er nemlig det med ram der får mig til at studse, jeg har før installeret xp på en venindes bærbare og der måtte vi gå tilbage til ME

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 24-02-07 14:16

Enig med ovenstående. 500kr er mere rimeligt. 128mb i underkanten tel xp..

- Anden

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 08-03-07 23:25

Tak for svaret Gambrinus.